2008年9月5日 星期五

雨後陽光 -- 尖咀篇

呢批相係上次食完 Sabatini 之後一支公過海搵亞仔之前影既......


呢日亦都係颱風閃-ed之後果日, 估唔到打完風後會貢好天


看見雨後陽光, 心情都特別爽啊


先係尖咀搭船之前影幾野, 正面影隻船, 好巨無霸啊~

 


幾喜歡呢張相......雖然個景冇乜特別, 但自己覺得影d色好 "聲寶" 呀, 呵呵呵~


途人都好留心睇大電視直播既奧運


未上船, 又亂影先~

 


呢張好唔得.............好到此一遊feel, 噢 no =.='

 


見到呢個磅, 好有感情......想當年d戲院都會擺一個, 我一屋女人都好愛俾5毛磅啊!

 


閘里閘外........

 
 


見證歷史既風扇

 


我都知呢張相 over o左, 不過.......我卻喜歡佢海面閃閃吓既感覺 ~

 


嘩嘩嘩 ~ 一落波就玩風帆! 你睇.......都有d驚險位嫁 ~

 


好開心可以影到舊棉花糖啊, 影完心情都好似個藍天貢廣闊舒暢呢 ~


待續........灣仔篇


6 則留言:

  1. hotpot完返黎,可以霸第一了

    回覆刪除
  2. 我都係用400D呢!
    上次去書展,我好似見到你棒Cody場,仲好似見到你搵佢簽名,唔知我有無記錯呢
    Nice to meet you

    回覆刪除
  3. 黎探你啦 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 知你平安回來真好 (哈哈 ~ 好似知得太遲添 )
     

    回覆刪除
  4. 幸福小女人- Diana2008年9月7日 中午12:23

    我好鐘意第一張, 隻船好大隻, 個比例好靚~

    回覆刪除
  5.  
    鍾意呢張呀...好有懷舊feel

    回覆刪除
  6. 鐘意舊日的感覺.....

    回覆刪除