2008年9月16日 星期二

老媽金句

剛去完BKK....


呢個月又洗突o左$$


早排未俾人叫一pat肥野樹, 日日都約人出街食lunch/dinner


又要做人情賀朋友滿月


而且慶中秋又買o左d禮俾家人, 仔家同朋友旦佢o地開心吓


仲要睇兩次牙醫 =.='


個荷包已經肝硬o左9成9


心諗............來緊呢半個月唔可以再 "R" 人出街食飯


點知.............禍不單行


呢幾日家姐姐要自閉讀書應付星期二既考試


所以.............呢幾日我都負責陪老媽老爸飲茶行街 (到5/6pm先搵亞仔)


基本上.........陪親老媽行街都會


因為佢永遠帶我去行d好啱我feel既地方, 更何況呢期係換季期


結果..........係呢個禮拜六、日、一


行完各大商場同boutique仔


我荷包已經110%肝硬化


 買o左6件衫一件裙


 買o左兩套bb女衫俾亞仔既未來侄女 (呢兩套衫係H&M買一D都唔貴)


 Hold o左一對boot、一對平底鞋、一條scarf


 同埋我話要考慮吓, 但老媽不斷叫買兼sponsor既孖G袋


噢 ~~~~~


老媽金句一 : 『呢個款平過漆皮果個成陪, d錢夠買埋Prada個餃子袋tim啦』


老媽金句二 : 『你張卡o左折o左數未, 折o左就買啦......唔買你d錢又唔知洗o左去邊』


老媽金句三 : 『唔買唔買......你到新年就買唔到嫁........今個月買Gucci先, 下個月我再同你一半買Prada呀』


老媽金句四 : 『家姐姐唔夾既話, 我就夾埋佢果份啦.........快d買o左先啦』


我就係俾呢d金句大屎o左........胡裡胡塗貢買o左個原先決定旦埋家姐姐睇埋先買既袋啦......


相信好少亞媽會貢鼓勵自己個女買d浮誇品, 但我老媽的確係異數.........因為有其母必有其女呀


好彩我要地獄式減肥........來緊呢個幾月, 我都係少d出街食飯 & 買野啦......


不過...........好想買埋係銅鑼灣京士頓街果間 marc by marc jacobs 既平價飾物先收手啊 (佢引入批美國既 special edition......百多元就有交易......巧抵呢)


 


沒有留言:

張貼留言