2008年9月11日 星期四

一pat肥野

當一pat肥野笑另外一pat肥野既時候


你估當事人係咩心情 ?!


而女人最痛係..........


笑人果pat肥野仲要肥過自己


我.......



肥過我pat肥野唔係直接話我肥


但係


佢係亞仔面前, 係亞仔其他同樹面前話我


你話我係唔係仲


仲好很慶


雖然亞仔話佢不斷同佢對抗 & 話番佢


亞仔話: 我要咪得囉~


不過


自覺自己好似做錯野咁


我唔想令亞仔係同樹/朋友面前因我而掉臉


我要令亞仔因有我呢個索G而自豪


你呢pat屎肥野呀


我內心收埋o左十幾年團火要



我現在宣佈


我~~要~~地~~獄~~式~~減~~肥


我唔可以衰俾pat肥野睇


我要纖型22


哼哼哼哼哼



我要join番Physical


我要一個禮拜去番兩次


我初步target係先減10磅


然後食番餐好(豪)既


之後又再減多5-10磅


跟住就要長期keep住減-ed既體重


我要努力加油!!!


沒有留言:

張貼留言