2008年9月22日 星期一

油魚 @ Le Fauchon

嘻嘻........時間又back番去8.28先


呢日亞妹妹天蠍GG約o左我食lunch呀


佢好有心呀, 去完一個 long vacation就即刻date我


揀o左幾間餐廳, end up 決定去 Le Fauchon (其實想訂 Brasserie Le Fauchon, 但佢內部裝修, 另外又想試 Agehan 食日本野, 之但係又fully book)


今次坐樓上呀 ~


先來包包.............成個 lunch 至好味啊~


個starter都唔錯


主菜亞妹叫羊


我叫既魚........


甜品.............好唔得


餐飲.............普普通通


 


個魚食既時候覺得都唔錯嫁...............點知佢一條油魚


一條食到我痾油, 仲痾o左兩日既油魚啊 =.='


好彩之後果幾日我親戚到訪, 有塊野隔住咋  


如果唔係d油過晒底就.............超"火羅"


唔講呢d衰野, 大家快d睇吓我既亞美尼堅亞手信


支cream已開o左來用, 隻味好fresh, 好C服啊~


多謝晒啊...........雖然我短期內都去唔到亞美尼堅, 不過聽你講既行程, 睇埋你個blog, 我就當自己去o左個好舒適好富貴既悠長假期啦


p.s. set lunch 約 $130/位


1 則留言: