2011年12月1日 星期四

報學校

作為「虎媽」(即2010年出世既b媽), 相信大部份既媽媽呢期都係不斷填form寄信搵nursery同interview中

而作為細b媽 (通常指9月打後出世既b媽), 相信更加會頭痕痕

因為大部份既學校都prefer大b..........

正常既, bb相差幾個月, 學習能力已經好唔同 (學校當然愛易教d既bb啦)

而且大b一定可以8月中/9月入學, 但細b足2歲可能要等到10月或者11月/12月 (貢咪要收少幾個月學費)

所以好多學校都會treat細b係次選, 連interview都會安排第二遴or當插班生看待

你問我, 報nursery / 貢快比呀b讀書有冇用?!

well...............好多朋友都會話呢d係學校掠水既手段之一, 以前我o地邊洗貢早返學呀, 小朋友貢快就要讀書冇童年

ummm.........在我而言, 我就buy早讀既

身為在職媽媽, 只可以係放工 / 假日先可以教到bb

e家regularly每日都有兩三粒鐘上堂, 唔當上堂當玩都好呀

而且呢d導師點都專業過自己 / 工人姐姐 (但我唔係指有堂上就咩都旨意老師教而唔盡父母之責啊, no no.......只係幫輕o左)

好多research都指出小朋友0-6歲係學習既golden age, 佢o地可以超於我們既想像去吸收吸收再吸收知識 / 語言 (好似海綿貢)

我記得之前聽過d seminar話, e家既學習好多都推前o左............貢又係, 我們以前讀完幼稚園先識26個字母

e家好多未入nursery已經識晒.............當然好唔好又可以開多個topic討論啦

我唔覺得上nursery會太辛苦 (除非小朋友為了讀名校而要去老蓮貢遠返學)

因為大部份時間都係玩吓唱吓行吓走吓做吓剪貼貢, 基本上輕輕鬆鬆鄧梓峰貢從遊戲中學習

而且仲可以學習群體生活 (屋企邊得有貢多小朋友同佢玩呢?!)

工人姐姐仲可以好好利用呢段時間好好打掃

不過, 唯一既concern就係易傳染到病菌 (小朋友好難control到自己用口罩 / 唔對住人咳呢)

基於以上, 我係buy早入學既

雖然我貪戀名牌, 但係太過名牌既學校並唔係我們杯茶

一來怕負擔唔起 (可能e家仲叫ok, 但將來仲負不負擔到上私校 [比直資更貴既學校] 同其他乜乜物物費又係另外issue.........我master同學仔個女讀名牌私校既中二, 學校暑假係complusory去澳洲交流一個月, 唔計洗費都要俾成四萬蚊...........for 我o地, 真係負擔唔到囉)

二來怕有太大距離 (不論家長同學生本身........既怕自己教唔來, 也怕同學之間既比較)

所以我們只target選擇區內ok唔太差而afford得到既學校

其實我只有3間心儀既學卷制學校 (一間係屋苑入面, 一間係對面屋苑, 而一間係區內比較熱門既幼稚園, 但唔係呢區既人就唔多識既)

但知道細b唔著數之處, 唯有再搵搵搵搵搵多幾間報 (d學校講完出來好多人都唔識, 我同老媽講o左幾間學校名, 佢話乜唔係餅屋名就似海鮮酒家名)

well...........可想而知我已經盡搵, 如果貢唔都唔收, 唯有讀d一星期返兩三日既pg學吓野先

因為..........e家搵唔學校or 搵唔到心儀既學校(即直升唔到K1), 即係出年K1既competiton要更厲害啊  X 






3 則留言:

  1. 仲有可以學習discipline,同埋學識 tidy up

    回覆刪除
  2. 幸福小女人- Diana2011年12月3日 下午1:42

    agree with uuuuuuuuuuuuuuuuuu

    回覆刪除
  3. HEHEHE...我諗法同你一樣,自己又唔係full time mom,亦都唔期望工人姐姐會識教bb野,咁不如早少少比佢返學,而且讀咗pn,可能考k1都會有幫助,起碼唔會成舊蕃薯咁﹗

    回覆刪除