2011年12月6日 星期二

13個月成長記錄

2011.11.29 (星期二)

又一個月, 芝士餅呢日13個月大
 



係呢個月, 餅餅前前後後差不多病了3星期  x

不過都感恩唔係咩大病 ~


係去完迪迪尼1歲步飛, 同埋同婆婆姨媽媽第一次入迪迪尼樂園之後幾日就發高燒

其實, 起初我唔太擔心, 仲以為佢o牛大牙所以發燒

屋企又冇keep開退燒藥水(well, 我公司insurance包埋小朋友, 睇panel只係$28 , 而且呢個Dr Yip 都幾ok, 所以我們好多時都會先睇佢), 所以我放工就帶餅去睇醫生

no wonder 隻餅餅由38.x度去到醫務所已經升到39.x度

有擔心過係唔係出玫瑰疹, 但Dr Yip 話玫瑰疹係要發完燒先出, e家答唔到

平時過一晚就退燒, 點知今次已跟足指示 (i.e. 按時食藥, 飲大量水同著海潮衫) 都不退返升

之前Dr Yip 都講過做足3樣野都唔work先至再去睇佢 / 去醫院

第二朝成40.x度, 個心15-16去唔去醫院

我怕醫院老馮都叫人留醫有待觀察, 又要種豆.................貢細個人仔就要住醫院好可憐呢................但另一方面, 小朋友發燒可大可少

so............

end up 去了養和睇餅仔之前睇開既兒科醫生, 怕in case有咩樹入院都有人follow (e家我係critical moment先睇呢個Dr Cho, 因為每次$700都幾甘)

去到Dr Cho話佢唔係生玫瑰疹, 而係有過濾性病毒, 暫時唔水入院................unless食完佢d藥都唔退燒

雖然$700得兩枝藥水 (actually我buy唔洗配好多枝藥又醫得好既醫生), 但食完1次, 餅仔真的退燒了~



 

就係因為餅仔退了燒, 我們過o左兩日之後就冇再按時食藥

因為佢d藥至衰就係夜晚晚o左都要整醒佢食............所以後來見好番好多就, 又唔想成日食藥

點知...............到了星期六晚餅仔突然又咳番同流鼻水, 於是星期日走去睇Dr Yip (得佢開半朝)

Dr Yip 話mild case, $28既藥都ok.............食o左兩日見真係冇乜咳我o地又 o左藥 

反而轉食貴到飛起又難買既Monkey化痰




點知..............又係到了星期六晚又再度有咳同流鼻水(saturday syndrome?!), 於是星期日又要屎屎氣地走去睇Dr Yip

搞到冇上兩堂pg, 仲要幼潛冇得補堂 !!!

呢次俾Dr Yip話要按時食藥, 今次我們堅持full pay 要靚d既藥 (可返公司claim 8成)

可惜今次貢乖乖食晒3日藥, 隻臭餅仔仲有有咳同鼻水

於是..............

唯有.............

走去養和睇Dr Cho (怕餅仔成日貢咳條氣管會有問題)

Dr Cho 話餅仔氣管敏感, 又係叫我們按指示食足一星期藥!!!!!!

真的萬般唔想個囡成日食藥, 但為了她盡快痊癒................我們今次又真的按時食藥

有時究竟真的係貢橋呀, 定係呢位收費貢貴既Dr Cho亦真有佢一套

餅仔又係食o左一日藥就收了鼻水, 食多兩日連咳都冇埋

今次病病, 芝士餅成3個幾星期冇出過街 (同上次一樣, 佢又係女痳女痳放假去旅行既樹侯就大病 )

原先秋高氣爽, 係好合適帶佢周圍去效遊的................可惜可惜~

any肥, 感恩e家一切都安好

而且e家她開始放膽大踏步o左好多


係呢日帶佢去playroom, 她居然爬到樓梯呢


仲有, 呢隻臭豬仔病完又naughty o左好多呀, 我家看牛仔既時間來臨鳥鳥鳥鳥鳥鳥

不過因為病, 芝士餅果幾枝1歲針搞e家到仲未打

天日就會打四痘針 (即水豆+德國痳疹針), 聞說枝德國痳疹針既藥力係至勁, 可以係打後5-10日先至發燒 / 出紅疹

希望希望十分希望芝士餅打完冇樹冇太大反應啦 ~

囡囡: 加油喔!!!!!



3 則留言:

  1. hello~ 第一次留言, 餅餅好得意喔~ 我個女上次 6 months 打針微微燒都攪到我瀨哂屎喇, 餅餅仲要病貢耐, 你真係勁呀!!! 係呢, 想 8 卦問下你養和個 dr. cho 資料呀~
    [版主回覆12/06/2011 16:59:52]oh.......我e家手頭冇乜資料, 不過in case睇, 你可打電話去養和2835 8607預約睇曹延洲醫生

    回覆刪除
  2. 慶幸霖霖、樺樺打完四痘針都冇發燒
    [版主回覆12/06/2011 17:00:23]霖霖、樺樺好叻女, 希望餅餅都ok ~

    回覆刪除
  3. 佢個臭豬樣越來越曳豬
    [版主回覆12/08/2011 16:50:17]佢愈來愈monkey ~_~

    回覆刪除