2011年12月23日 星期五

Reebok SlimTone 實戰

我公司逢星期五係causal wear day, 可以著牛牛褲波鞋返工

所以上星期五, 我就拎o左對SlimTone試下著返工

由於我冇潮人Faye貢型女, 貢識mix and match

所以就比較保守貢襯番套運動裝



umm...........個look都ok喔

講起呢套運動裝, 我又有超低能樹件

套衫係迪迪尼買, 我見到個款都幾似Juciy, 係黑色絲絨, 仲以為個價錢只係$3xx/set (但其實係單件價).................

到簽完卡先發現點解貢貴

sigh.............冇辦法唯有密d著回下本

講番對鞋, 上次function完著o左幾粒鐘都覺ok (不過就大部份時間係坐係到)

今次著, 因為返工放工都要行一段路, 所以更加感覺到佢鞋底果兩個流動氣囊好~彈~彈~彈~

的確好輕便C服, 呢隻色都易襯衫 (襯牛牛褲同cargo pant都ok)

絕對suit我帶餅行街, 遲d同芝士餅郊遊 & 去旅行都可以著啊

沒有留言:

張貼留言