2011年12月20日 星期二

終於捱完個幼潛鳥

2011.12.18 (星期日)

由於之前梁EE有樹唔得閒, 所以幼潛要defer一個禮拜先完結

yeah..............終於都捱完鳥

我o地好衰, 用個「捱」字來形容

其實又真係未至於差嘅 (佢教既technique都好有用, 只係後面果幾堂, 堂堂都行障礙物就悶o左d)

但我自己又唔覺得好似bk d人講到貢好囉

或者我之前睇得太多讚好既comments, 個expectation level set 高o左

而且e家坊間多o左好多pg, 大家互相抄考之下, 教學形式都差不多

不過, 自己覺得設施同其他方面, 出面有好多都比呢樹優勝 (而且呢到又唔係特別平)

hehe, 可能呢樹同芝士餅唔太夾, 其實餅餅10堂入面, 佢只係上了7堂 (1堂有gathering走佬, 另外兩堂病烏冇上, 要我自己上堂sit-in)

no wonder佢次次去親都要扭扭, 但去其他pg又冇貢情況

所以上完第一堂我已經決定唔報名下一期 (呢樹報course又要抽籤有d煩, 不過, 都有佢公平既好處)

最後一堂終於可以父母一齊上 (仲有第3堂都可以)

但原來呢日係乜都唔教, 要做單對單做評估test!

其他小朋友就係後面玩玩具.............即係好hea的一堂

umm............

.........

...

個人認為做評估應該係要睇成個course既表現(因為呢樹係上10堂既地方ma)

而唔係似幼稚園interview既一次定生屎, 因為小朋友既表現好睇佢當日心情同之前訓得好唔好

well.........

.......

....

老公臨尾做了份不記名evaluation, 當然就.................

講番芝士餅當日做既「test」, 要做4樣野:

將紅腰豆入細樽仔 (pass) , 疊高積木 (都ok但開始唔願坐定) , 請爸爸食星星餅 (居然自己食晒) , 用匙"筆"星星餅入口 (fail, 唔識用)

表現真是一般, 不過冇所謂啦.............

當日我們參加完10月mama既x'mas party才趕過去上堂

係車到只nap o左15分鐘到就要上堂, 小小扭真係好理解 ~

所以做到一半我們都自覺合晒格

其實上pg只是想佢從遊戲中學習, 又等我們知道返去點樣教點樣同佢玩

呢d評估都只不過係「一張紙」

學老公話齋, 寫得好咪夾係profile到, 寫唔好咪當冇見過囉

hehehehe...........我o地係好呀Q的父母 ~

完o左幼潛, 呢個月又開始為芝士餅來緊既pg度期

來緊............我們想試下上幼稚園搞既pg, 想睇下係唔係會比較似返學feel, 想睇下d老師會唔會pro- d

之但係又想上d同music有關既pg (因為e家見到餅餅一聽到音樂就un-pat-pat), 所以都想睇吓佢係唔係鍾意音樂

我同老公只可以weekend先陪到餅餅上堂

但係, 我們又唔想個個weekend都拎晒d時間去上pg

太早既課堂我o地同芝士餅都唔願上(佢早奶完要nap到10:30-11am)

所以e家好多時下午先至上pg, 但一上就好似冇晒成日貢

好多時weekend好想去郊外走走都變得冇乜時間



我知我知..............唔上pg就可以去郊遊

pg 唔係must

好多既煩惱都是自找的

但作為seafood mama, 當然既想上pg又想去郊遊仲想成日見朋友啦

所以來緊的確要好好分配d寶貴時間呢!!!!




沒有留言:

張貼留言