2011年12月22日 星期四

母女裝@Cotton Candy Kids

一向都終愛敗家買衫扮靚靚

但自從有了芝士餅之後, 本人買衫既指數真係大覆度插水式下滑

好多時我都係接我家姐姐同老媽D二手衫著 (唔好睇少我老媽, 佢著衫潮過我好多)

even經過d boutqiue, 我都冇乜心情同意欲去買

但係............

並唔代表我因此而慳o左好多錢

因為...........

我只係將資金轉移去買bb衫俾芝士餅

我都知BB大得好快, d衫仔真係好快唔啱著

之但係............

次次見到d衫仔, 丁丁屎, 細細件, 成個人都身痕晒忍不住出手買買買
 
特別係e家餅仔baby no more, 唔再只係著夾衣

可以著d大人微縮版既衫, 加上e家d韓國衫又令又唔貴

女仔衫又貢「卡懷依」, 真係好難唔敗囉 (而且我屋企仲有家姐姐同老媽都加入戰團)

而係云云衫仔中, 我就至愛母女裝

母女裝通常比親子裝 / 父子裝 / 母子裝靚

所以我一見到有母女裝, 我對眼就會發青光

好多時我都係得芝士餅才有新衫著呢

好耐之前我都有講過我至愛Pacino Wan呢個designer既衫 (真係過幾年拎出來著仍然唔out, 好型好特別), 果陣我成日狂風掃落葉貢買

佢有出小朋友衫, 雖則當時我未結婚, 但我有時都忍不住買來送俾朋友

可惜佢同partner有紛爭離開HK, 如果唔係...........我E家應該破產!!!

well, 一雞屎一雞鳴

係我已為人母之後, 發現了Cotton Candy Kids呢個品牌 (原來係人氣blogger飽死荷蘭豆既出品)

認識呢個品牌係由佢條揹帶開始.......

佢出既小朋友衫幾有韓風feel, 而且個價錢唔貴, 著一兩季來講好ok (esp. on sale)

而且仲有我最最最愛佢有母女裝ma

umm.........論design同quality, 我仍然鐘愛Pacino Wan (但價錢又貴好多同埋佢已經消失o左)

所以每當CCK係fb有updates on 母女裝, 我通常第二日連lunch都唔食就走去銅銅買

因為好多時得丁屎貨, 放工去已俾人掃晒!!!

好似今次呢條裙..............遲o左一日已買晒



crazy餅媽唯有連150都唔放過 (但買唔到same color啦)




沒有留言:

張貼留言