2011年12月10日 星期六

Reebok EasyTone Blogger Workshop


2011.12.3 (星期六)
同其他人氣bloggers比, 我當然參加得唔多blogger events啦

之但係, 今次呢個blogger event真係我流最多汗既一個鳥

首先要多謝
笨B媽媽既介紹, 令我可以參加呢個由Reebok搞既blogger event



又好好彩d時間又配合到, 等我可以玩完呢樹先至再陪芝士餅試堂..............hehe, 又試堂

今次呢個「Reebok EasyTone塑造潮流美態的Blogger Event」係分兩部份
  

第一
部份Reebok 安排了Seasons Fitness既專業的教練,教導我們以不同的簡單動作重點鍛鍊及修下半身主要部位



去到PR姐姐安排了大會T-Shirt同啱我sizeReebok SlimTone 波鞋俾我替換




之後就安排去studio預備上堂,Seasons Fitness 係花園道Citibank Tower,由studio望出去個境幾正


 



起初以為只要
hea做就ok, 點知個trainer好認真嫁



佢教我們點樣達到收腹既效果,就係一路做一路都要keep住收緊自己既腹部同pat pat



 



大大話話已經有三四年冇做gymd動作配合埋stepper,真係做到腳仔軟流晒汗



BTW,呢對SlimTone 又真係幾好著



佢鞋底有兩個大圈,其實係流動氣囊,呢個設計能產生細微的不平衡感,獨特阻力設計更能緊貼背部及大腿



配合埋適當既運動,從而塑造曲線身段



我知道呢類鞋初初叫做修身鞋,而且亦有報導都指出對鞋做唔到修身效果



係外國仲有賠償tim ~



Well...............我覺得減肥修身,個人一定要經過付出 (either 節制飲食 / 做運動 / 跟餐單食.........) 

坊間貢多所謂修身既乜乜物物都只是副助品而言



斷斷唔可以自己乜都唔做依靠呢d副助品 ~~~ ~~~~



所以所謂既修身鞋都只是gimmick,大家還需要配合運動才可以相輔相成喔!



講番對鞋, 著了唔覺重,感覺都輕便舒適



呢點好重要啦,做gymfeel easy d ma ~



之後問o左PR姐姐,原來Reebook ReeTone系列有幾條line配合唔同function:



- For 出街既叫EasyTone



- For gym既叫 SlimTone



- For 跑步既叫 RunTone



 



呢個event既第二部份係邀請了造型設計師Faye Tsui,即場教大家以Reebok EasyTone系列作不同的配搭



就算做完gym,只要利用簡單的Mix-and-Match,都可以扮令令做潮人趕下場



我超愛Faye 呢身型人打扮啊!!!



 

 

佢就係腳踏EasyTone新出既黑色波鞋,而入面著住都係 EasyTone 既運動衫



只係出面加件fur就貢型,cool ~



另外佢亦安排了model示範



o地睇,model 原先既運動look,只要加d accessories / 外套就可以出街街啦, !




仲有model呢件Y型運動衫都係EasyTone系列,同樣都有
support 背部線條既功能

  






大會好generous啊,除了送o左對我們做gym時既SlimTone,仲額外送多對EasyTone俾我們tim yeah!


想知咩款? 等我遲d mix & match 完呢兩對鞋再出post俾大家睇啦


由於我要趕下場,所以我就繼續著住對
SlimTone去接餅,著o左幾粒鐘都巧舒服啊!!!!



今次既event除了有禮物收,仲令我做gym團火burn番出來



其實同樹們最近都join了公司附近既fitness centre 係lunch time去做gym



o地成日都r埋我去



但成$5xx月費,我怕自己join完又閃o



今次做完運動,又有對SlimTone,真的有d心思思想去join



Any, 決定join之前我會參加o左同樹既7referral plan 試下水溫先



1 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2011年12月14日 上午11:57

    哦...如果唔係舉行嗰日係周年紀念, 我都可以去玩...真係白白浪費左一個機會呀~~
    [版主回覆12/20/2011 10:32:47]OH.........又見唔到你tim ~

    回覆刪除