2011年12月9日 星期五

樂施有禮


好開心芝士餅收到了契媽們同爸爸媽媽額外的生日禮物













之前搞mini party, 事前我同契媽們講不用送禮, 只要俾封利是仔俾芝士餅就可以鳥 (end up 各契媽仍然好有心送了禮物俾餅餅 , 謝謝!)

因我會將她們的祝福代餅捐去樂施會, 參加「樂施有禮」呢個計劃


說實在, 芝士餅的確實有很多玩具同衫, 一時三刻契媽們問我買咩禮物俾餅餅好, 我都想唔出呢 (雖然我o地兩公婆都好想呀囡有部鋼琴, 但呢樣野冇奶油叫人買嫁)

琴日睇番自己既「G胎記」, 令我想番自己由有o左之後既種種擔憂


身為父母, 孩子能健健康康, 快快樂樂其實已經充滿恩惠

我們真的要感恩!

為此, 我好希望身為小小樂施之友既芝士餅可以由小到大培養出sharing, 好好領悟施比受更為有福呢個道理


的確......小心思, 大意義!!!

因為「樂施有禮」呢個計劃係屬樂施會扶貧項目的一小部分


我們每選購一份禮物,所捐出的款項將用作資助有關的扶貧項目,讓有需要的人得到所需的幫助。


 


而收禮者又可以收到心意卡,即係一份禮物兩份心意呢


 


例如訂購一隻毛絨山羊,捐出的款項有以下用途:


 


1. 購買一隻毛絨山羊


2. 運送山羊到有需要的農戶家裡


3. 教授農戶養羊的技術 


4. 種植牧草餵飼山羊


5. 協助養羊戶獲得更多市場訊息


 


樂施會將盡用每位訂購者的捐款,推行指定的扶貧項目 (如買羊所捐出的款項,將用於養羊項目,直至該項目結束為止)


 


倘有餘款,他們會把有關款項用作資助其他扶貧發展項目,以便更有彈性地回應各地貧窮人的需求。


 


目的係助人自助 對抗貧窮!


 


今次我們送了以下東東俾芝士餅:


 


雞鴨羊三寶


對尼泊爾山區的貧窮農戶來說,耕種的收入受環境及氣候變化影響而每況愈下,飼養雞、鴨等家禽以及山羊,是幫補收入的主要途徑。


 


十隻小鵝


為貴州貧農提供幼鵝及飼養培訓,出售鵝隻及鵝蛋可增加收入,而鵝糞亦是優良的天然肥料,降低農戶購買肥料的成本,減少使用化肥,保護自然環境。


以前我成日都好想去捐下錢/ 助養下兒童, 但成日都只係响『想』呢個level (當然有咩突發災難我都會捐錢, 但唔regular)

唔想餅餅學自己, 所以當生了她之後, 我與她便齊齊成為了樂施之友, 每月捐少少幫下有需要的人


等遲d餅餅大個有自己既零用錢, 我就會叫她每個月儲起來自己捐

希望她由小就可以培養一份愛心, 可以由小就關愛別人

我想每年都keep住送呢份禮物俾餅餅啊!!!!!!!

大家如果都有興趣, 又或者諗唔到送咩俾朋友作生日禮物 / Xmas gift, 可以去以下呢樹睇下呀
:
http://oxfamunwrapped.oxfam.org.hk/index.php?r=2&lang=cht

禮物價錢只是由$120...........另外仲有一個人多勢眾送大禮都好正嫁!


1 則留言:

  1. 你出聲嘛,我會買架....玩具鋼琴!
    [版主回覆12/20/2011 10:53:39]佢有個玩具鋼琴, 但唔愛玩..........反而上次去亞叔到又玩真鋼琴呢^^

    回覆刪除