2011年12月29日 星期四

14個月的芝士餅

又到29號..........

芝士餅踏入了14個月



感恩她一切安好~

呢個月她似一條甩繩monkey冇時停, 唔再甘心係水飯床, 成日要行來行去


由於佢e家行得唔算太穩 (似飲醉酒), 屋企又冇可能全天侯鋪play mat (同埋我們太多雜物)

所以要採取人釘人戰術睇住佢.................嘩, 真係攞命

雖則呀仔成日都話唔跌又點大, 由芝士餅跌啦

之但係都冇奶油唔睇住佢, 由佢自己行來行去嫁..............

e家既芝士餅對所有o野都充滿好奇, 咩都想掂想摸 (仲要好快手!)

有時意外既野真係話唔埋...........可能大家估唔到, 有時以為小小既意外, no wonder可能影響小朋友既一生  (或者我太杞人憂天同太災難小姐上身)

唔講衰野, e家既芝士餅雖則好monkey, 但由於開始懂性, 所以模仿能力開始愈來愈高

見到電話唔單止會擺埋耳仔, 仲講: 喂!

地下見到垃圾居然自己拎去客廳個垃圾桶仔

果日佢見到工人姐姐拉開張子母床, 之後我同佢入房, 佢居然又想拉出來

仲有, e家肯做指令(open yr month, nose, ear, close yr eyes, 請請, 飛吻, kiss kiss, 手手, 腳腳) 既比率較上兩個月高o左

當然用佢喜歡既粟米/包包引佢就更加ok, 但有時佢扭計中叫佢做佢都好肯做 (好變態的媽媽)

至於其他方面, 食奶就6-8安, 一日3餐; 另外就由兩餐粥變成兩餐爛飯仔............希望來緊呢個月再將芝士餅轉為食軟飯啦

由於芝士餅太monkey, 除非係high chair 鎖住佢俾d野佢玩, 貢樣可以坐over 1 ~ 2 粒鐘 (所以最近呢兩次去飲, 佢都可以由頭坐到食雞, 感恩!)

否則係play mat / sofa 一定唔肯坐定定 (唔超過1分鐘就閃), 真係好難同佢坐定定教佢野, 真頭痕

e家怕佢專注力不足, 又怕來緊interview佢坐唔定走佬

仲有就係e家既芝士餅開始知愛惡, 有時叫佢唔俾番手頭上既物件會唔肯, 數10下都唔得 (以前ok的), 拎番開發脾四, 鬧佢會扮傻 (但其實佢知道人話佢).......

..........

....

..

我發覺e家真正開始進入「教」既階段, 小朋友既性格是好是壞, 現階段到3歲真係好critical !!!

由於小朋友現階段吸收同模仿能力愈來愈高, 我們身為家長更加要做個好榜樣, 做好自己, 要以身作則, 唔可以亂發脾四, 唔可以講dirty language, 要更加愛身邊既人與事, 唔可以做霸王雞, 見到樓下既看更伯伯也要主動同人打招呼 (be honest, 我以前真係cool果經過都唔) .............突然間, 又令自己壓力大了不少

芝士餅: 我覺得自從有o左你之後, 連自己都好似重生一樣, 由兒歌到兒時既活動 / 小朋友玩樂既地方同乜乜物物..........

由於自己對細細個o既事冇乜太大既記憶, 加上長大之後唔再接觸呢d東西, 因為你而令我又再一次接觸, 好感動也好感恩.........你令我有推動力, 要更加做好自己, 做個好榜樣喔!
 

同樣地, 你也要好好學習, 千萬不要因為我們對你的愛而變成小霸王.........如果唔係, 我同爸爸也要請你食滕條炆豬肉啊 !!!


2 則留言:

  1. 芝士餅媽媽, 想請教下你, 我個女一歲了. 不嬲都無玩playgroup. 知道你都有同芝士餅玩playgroup. 想問下你有邊間上過覺得好架? 我一d idea 都無. 想你介紹下幾間比我諗諗. 唔該你呀
    [版主回覆01/05/2012 00:13:50]umm, 其實我上得唔算多, 我覺得 cpda 價錢唔貴又幾ok呀~

    回覆刪除
  2. 但你重生一樣都係咁xx既?哈
    [版主回覆01/05/2012 00:12:32]HEHE.......因為我只係重複人生, repeat多一次, 所以仍然xx ^^

    回覆刪除