2012年6月21日 星期四

芝士餅的父親節2012

2012.06.17 (星期日)

因為之前寫了媽媽節, 所以公平起見都要寫爸爸節o既



上年o既爸爸節, 我只係記得芝士餅去了文華salon來個人生第一剪 (第一次剪頭髮)

因為個媽媽貪戀張cert同個一小扎頭髮

不過個囡就一路剪一路喊 (哼, 之前睇d post又話果樹d師傅可以令bb唔喊o既.........而且我覺得剪得一般)

any肥, 都過o左去................今年o既爸爸節, 其實都係冇乜特別慶祝 ~  

不過就安排了兩父女著父女裝  仲有教芝士餅跟我口水尾講: Happy Papa Day

 

反而早幾日, 我們就同老爸一齊去海洋公園 + 食步飛慶祝; 之前一日就同62响屋企打邊邊慶祝

呢日先去呀仔個朋友家探new born baby

除了芝士餅, 仲有4個同餅差不多年紀o既哥哥同妹妹tim, 好熱鬧啊~

唔知點解, 芝士餅見親我d親朋好友都先送個樣俾人, 但見親呀仔d親朋好友就完成唔水warm up time (已經試過好幾次, 哼)

今次去到人家o既豪宅, 完全零warm up就周圍走.............




又餵妹妹食粥, 又撩d uncles aunties, 搞到個個都讚佢淡定.................





sigh, 真係有苦自己知  不過呀仔就超happy啦, 個囡貢俾面佢同佢d朋友 ~

玩完就去了搵家姐仔食晚飯

e家Ali妹大個女(3歲半), 講o野有時似大人, 真係笑鬼屎你

好似隻臭餅好心急想拎個膠樽玩, 我就同佢講數十秘先有(仲專登講得好慢)...............點知Ali妹同我講:「GG伯娘, 你唔好玩佢啦」

............

你話係唔係

我家芝士餅好愛佢呢位家姐仔, 次次見佢似螞蟻見蜜糖

由於餅餅開始大個, 可以同Ali妹玩到, 大家愈來愈有互動啦!

希望佢o地可以一路貢sweet落去, 一路貢相親相愛啦





沒有留言:

張貼留言