2012年6月8日 星期五

抵買長銀包@Online shopping

嘻嘻, 自從有o左芝士餅之後, 本人愛上online shopping (因為出街shopping o既比例愈來愈少 按此)

淘寶寶, Gap, Old Navy, 各種形式的團購..............

之後仲係fb又add o左d專門幫人代購o既account, 她們來自美國, 英國, 日本, 韓國等

噢..............呢個世代, 真係唔水出門口, 日日對住個電腦都可以敗到一頸血

有時見自己太crazy, 都會叫自己唔好去d乜乜物物web pages 到睇, 免得自己身痕..............

不過, 最最控制唔到o既就係果d係fb o既pages, 成日post d 相出來引人, 而且又有d乜sale物sale

..............

.......

所以剛剛又敗了個Juicy o既長銀包


以前我唔愛用長銀包 (因為如果用細手袋會擺唔落), 但呢年我卻上用

由於身邊d女友們用完都話好用, 攪到我都心cc ~

原先想買個miu miu, 但又怕自己唔啱用長銀包 (都成差不多$5000嫁ma)

貢我就襯舊年年尾MJ減價時平平地買個試下 (才千頭呢 )

一用就覺得正正正!!! 

因為格數多, 可以分門別類, d $$$ 同 d 乜單物coupon 可以分開得好好, 而且我果個仲有相格位, 所以大愛

其實我個MJ仲好新淨, 起碼可到成年

不過就係早陣子係fb見到呢個Juicy 有電視框, last one in dark blue 才 $6xx (另 + $50 postage)

又係有相格同多格數

..........................

所以都係敗o左佢遲d先用




4 則留言:

  1. I like 長銀包too(以前用short one現在不能用番轉頭)
    your JC wallet very nice and the price is good ar
    [版主回覆06/12/2012 15:08:54]我都估我返唔到轉頭..............呢個wallet好抵, 但我仍心儀另一品牌~

    回覆刪除
  2. 我都迷咗online shopping, 長期敗敗敗!
    [版主回覆06/12/2012 15:09:46]係啊...........有時我都覺自己太可怖, 但又成日忍唔到手~

    回覆刪除
  3. 有牌子野我反而唔敢在fb買...成日都"單先"買到假野, haha~

    回覆刪除
  4. 我都成日online買野, 但唔敢join 團購, 多數都係自己睇網站ship o黎香港~

    回覆刪除