2012年6月5日 星期二

父女裝 by bossini

hehehe, 之前睇大頭妹個blog, 見bossini出了family tee

上星期放工即過去bossini o下

嘩..........巧抵呢, $90/件, 如果買3件仲有8折

你知我一向發狂買母女裝嫁啦

今次有成個family, 來緊又係父親節, 我當然tiger & crab 55555 買啦 ~



見父親節在即, 我今次讓呀仔同芝士餅著same color (一來我怕肥唔著白, 二來我自己同餅都有多好母女裝)

今次俾papa威威啦

其實bossini 之前有baby系列我超愛的, say M&Ms, 藍精靈..............同埋再早d little miss, spiderman, 好似仲有金寶湯 (不過果陣餅未出世我未買)

佢d quality幾好, size又幾足..................買6-12month 既tee, 餅餅之前係鬆身tee, 就算e家仲著到 (當然fit身好多, 但落下樓就very good啊)

所以佢地摺o左條baby line我都有d失落.....................

.............不過, 芝士餅開始大個, 來緊可以著佢果d kids collection啦, 哇哈哈

p.s. 唔知隻臭餅都貢like Barney (講真, 我自己就一般般), 所以之前出barney系列我一件都冇買....................e家有d後悔呢


1 則留言:

  1. 係啦! 我見 b 記 d 小朋友衫都幾靚, 但好似冇咁細件啱我條女 (我條女著 80 都有少少大)
    [版主回覆06/05/2012 18:04:42]yes 呀, kids collection 好似由100開始, 我隻餅都大呢 (佢e家著90-95) ~

    回覆刪除