2012年6月4日 星期一

Baby Cafe

呵呵呵..................我呢個G飲食o既分類又係生晒菇菇了

自從用o左iphone, e家出去食街飯好多時都只是去打打卡or用d photo collage apps整張相同少少comments upload完就算, 所以呢樹都好少打食評lu

而且自從生完芝士餅之後, 真的好少出去周圍搵好o野食 (以前會間唔樹半日安 or 夜晚出街食飯)

................我e家o既半日安通常都係陪餅乜乜同物物 or 一放工就飛返屋企

所以真的好out精, 亦都冇乜得寫 (當然懶寫都係主要原因之一啦 )

不過今日見悶悶地, 而且呢間又幾ok (特別係價錢唔貴), 所以都可以寫下呢 ~

真係估唔到, 呢間打正sell Angelababy 個名o既baby cafe又幾令人有驚喜

點知, 早陣子準茄媽咪去完report返來係好positive, 貢見呢個星期我放假做完私務後便一個人跑來try try

我成1:45pm去到, 唔水等位, good!

呢個時候仲係set lunch menu, see................Angelababy 啊!



除了menu, 當然周圍都仲有其他baby樣啦, 好多大大細細o既電子photo frame



講番個lunch set, $88 包湯or沙律, 1個main同1杯指定飲品.........個main都有幾多款揀bor (準茄媽咪報告原來dinner同lunch個menu係一樣, 不過價錢就$118)



我揀了沙律.............都ok呀, even 個牛角包都暖暖的同有少少酥皮feel



main 我揀了Angela三食 (因係baby推介之一同有賣飛佛............意大利飯啊!)

你睇個樣的確幾令女...............而且味道都好好, 又夠熱!



杯drink係mint peach tea (hot / cold), better than my expectation!!!



可能起初以為間cafe只係sell佢個樣, 食物會冇乜好食, 但是今次試完又覺幾ok, 下次可以再來............下次仲可以試埋d 甜品啊, 呵呵呵~

openrice info: http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=89782













 


沒有留言:

張貼留言