2012年6月22日 星期五

Whisk@Mira Hotel

2012.06.16 (星期六)

生完個囡真係真係真係少o左好多私人時間

未生前, 我同Honey女友間唔中就會半日安扮闊太食好o野

e家我o既半日安通常都用來陪餅去乜去物 or 上pg, 真係扮少o左少奶奶, 唉....................

不過, 其實我已經好好, 好感恩有99有工人姐姐幫我分擔, 間唔中又有老媽幫我頂............

等我可以好間唔中溜出街同呀仔拍o下拖 or 約下朋友食飯

如果連呢d d 私人時間都冇, 我估我會發癲 

所以我真係好敬佩d FTM, 為o左小朋友放棄晒自己

嘻嘻, 點解又好似講到離晒題.............

其實呢餐飯我約o左Honey好耐, 係上一次Honey請我去雲海食brunch同我慶生o既時候約定o既, 我請佢食飯係for慶祝小女子升職 

可惜之前想booko既地方book唔到, 之後我同芝士餅又呢又路又發燒...............攪攪下就defer到Honey去完澳洲返來先食

言歸正傳, 原先我想請她去8 1/2 Otto e Mezzo / L'Atelier de Joel Robuchon 食lunch (因為好想試下米G連二星食府有幾好味呀ma)

點鬼知Sat都好難book, 之後book Gaddi's, 又係full booking..............有d想試Amber, 但見d comments又好似愈來愈差

結果係open rice 搵一輪, 打一輪電話, book o左兩間俾Honey 揀: Whisk @ Mira Hotel 同 Chesa @ Pennisula

end up Honey 揀o左Whisk, 因佢唔太愛食cheese (佢見Chesa 出名o既係cheese)



我們book了12點, 去到得一枱客............所以好寧靜







地方唔算好大, 不過個環境好c服..............原先出面仲有個outdoor area 可以坐, 不過當日落大雨, 所以都冇出去行下 ~

去到個waiter好nice貢講解當日soup of day, dish of the day 同 dessert of the day 係乜東東



呢樹3 courses lunch 平日$248/位, 星期六就$288/位但包多杯紅酒/白酒/果汁



唔知係唔係我果日一d o野都冇食, 所以籃包包一來就食食食, 暖暖的, 軟軟的好好味 (我覺得個牛油都好好味)



唔知點解extra送了個粟米湯俾我們 (個湯打成泡沫狀但濃濃粟米味, nice!)



頭盆我同Honey都揀o左+$35 o既鴨肝.................好yummy啊!



主菜我揀了+$35的牛牛, Honey 揀了dish of the day, 係類似海鮮意大利飯o既東東, 不過佢其實唔係飯, 係通粉碎

 



umm, 個牛7成熟都好淋...........不過我覺得牛味唔夠

我反而覺得Honey果個幾好味, 但佢就覺咸了點 (我唔覺..........可能我食開濃味o野)

之後我揀了dessert of the day o既go go 力tart + 雪芭 (點知個雪芭好鬼細, 我食得唔夠喉)



Honey 揀呢個荔枝鮮果杯又幾fresh幾好味, 而且仲好令tim ~



食飽飽再來杯Cappuccino同petit four 作總結






雖然當天落大雨, 但呢餐lunch就食得好relaxing呢!

Hehe...........希望好快又去食好O野, 來緊呢次將會係Honey請我食 (因為佢都升o左職呢, yeah!!!!!!!)

2 則留言:

  1. 哈哈, 我生前又係勁食好野, 依家就... 算啦, 間中偷得浮生半日閒已經好好啦!

    p.s. 8 1/2 Otto e Mezzo, L'Atelier de Joel Robuchon同Gaddi's都好好味! 搵個特別日子早d book位去食啦~

    回覆刪除
  2. 賣相好靚喎... 搵日去試下先...
    我都覺得 amber 好似冇以前咁好... 有其他選擇都可以唔去住...

    回覆刪除