2012年6月27日 星期三

Dinner buffet @L Hotel

繼續努力寫下食評post令自己開心d先~

果日去完海洋公園, 我們去o左附近o既L Hotel食步飛~


响L Hotel開業初期, 公司同樹都請過我們成班去食dinner buffet

用open rice coupon + 開業價, 我們都覺餐飯同價錢係幾ok的 (雖然冇乜好貴價o既食物, 但味道係ok的)

今次再來, 我個評價都係一樣..........以加一後around $300/位來講, 的確叫ok

可能大部人都似我們提早慶祝 (而且第二日禮拜五就會加父親節價), 所以當日都full house呢! 

估唔到今次有生蠔食, 呀仔又食o左15隻幫我們回本啦



佢話d蠔都ok, 不過食到尾段佢話d蠔冇用冰keep住, 熱o左d, 所以佢停止再食

雖然其他海鮮唔算多(有長腳蟹, 螺同蝦), 但都好新鮮...............另外仲有parma ham, 食成碟都回到本

 

 

不過我老爸同老媽比較喜歡食熱葷, 所以唔多魚生海鮮都ok

 



 



我們5個大人就送一個即叫即製pizza (可揀6款材料), 同兩個雪糕蛋糕

 



由於用citibank 簽賬, 每人又送多杯果汁, 正! 

另外, Coffee / tea 就自己動手任飲~

我比較喜歡個甜品櫃o既蛋糕有專人幫手拎, d蛋糕就唔會俾人夾到變晒形~

 



不過呢樹唔係好唔夠人手.............生蠔吧貢多人排得一位後生仔開, 仲每次只限兩隻only!  由於開生蠔位哥哥仔好似仲負責埋魚生吧, 搞到想食魚生都冇人handle呢~

原先以為芝士餅當日冇乜nap過, 食完飯仔會好攰會nap下俾餐安樂茶飯我食.................

點知仲好鬼精神, 仲成日扭我老媽俾佢落地地



我平時出去食飯唔到尾聲都唔俾佢落地行 (因通常落o左地就唔願坐), 點知老媽見我出去拎o野食就俾粒孫lur到, 激屎禾 !!!!

好彩行完一陣拎d 包包同飯飯都引到餅又肯坐下, 仲表演magic俾兩老睇, wakakakakakaka ~

一家人坐埋一齊食飯就開心啦!!!

2 則留言:

  1. A La Claire Fontaine2012年6月27日 中午12:45

    芝宜餅食香蕉個樣好可愛
    [版主回覆06/27/2012 15:56:31]佢好愛吃nana, 果日差不多食o左大半隻^^

    回覆刪除
  2. 嘩!好豐富啊,尤其是有生蠔食haha~~不過看來都唔及芝士餅食香蕉食得咁滋味!
    [版主回覆06/27/2012 15:58:34]有生蠔食就可以回本

    回覆刪除