2012年6月12日 星期二

迪迪尼go go go ~

2012.06.06 (星期三)

呢日見公司未開始做reports, free free 地就請個半日安同芝士餅去轉迪迪尼

嘻嘻..............因為有annual pass, C9心態, 去多d, 感覺上回到本, 抵D  

我o地買銀卡, 不過已經miss o左幾次星期六/日 (1年可以入7個星期六/日), 來緊最快要9月才有得入場喔~

...............

之但係weekend實在太~~多~~人!!!!  去過一次都怕怕

來緊再買annual pass o既話, 應該買最cheap cheap 果隻平日卡就ok了

次次平日去, 入到場都差不多係parade 時間

我們冇停低睇, 主要係經小鎮大街d shops 過下冷河

芝士餅真的大個囡了, 記得第一次睇parade驚到喊

今次經過見到會say hi

我們跟住就去睇4pm場o既Golden Mickey (因99來過貢多次都冇睇過)

原先都怕芝士餅會坐唔定, 點知.................好合作兼睇到眼定定呀~

嘆了半粒鍾冷氣, 我們先同芝士餅去叉叉電, 嘆下奶

跟住就去排磁車天地 (等20分鐘)

玩完餅餅要nap, 我就同呀仔去Toystory Land 玩彈弓狗..................呢個bb level, 啱我!

之後去玩轉森林河流之旅同Pooh Pooh 蜜糖車又差不多煙花時間

不過我們冇睇到, 因為要先行餵飽我家芝士餅~

之後我們就出去九龍城食牛肉餅, 買埋個金滿堂糖水就回家去

奇妙的一天又完結啦!

天氣愈來愈熱, 唔知來緊仲有冇心機同心情再去呢.................定係等9月有新O野先再去????






2 則留言:

  1. 新o個度有水玩嫁,到時帶餅餅去啦:]

    P.S.:我o係酒店做的=)
    [版主回覆06/13/2012 14:56:00]oh really, 有水玩貢開心?! 來緊有新o野, 我o地一定會再去呀...............同埋遲d都會考慮帶餅入酒店住番晚啊~

    回覆刪除
  2. 夏天入去, 肯定辛苦到暈 ><

    回覆刪除