2012年6月29日 星期五

20個月的Trouble Cake

又一個月啦

今天踏入20個月了!



上個月已經講o左芝士餅踏入了Trouble 2 (詳情按Trouble 1.5)

當然身為媽媽o既就即時頭痕痕同周圍上網睇資料啦

睇完...............了解o左d, 明白o左d, 安心o左d

print o左d文章返屋企同99, 老公, 工人姐姐做briefing

同大家講o下呢排芝士餅o既情緒轉變同我們應該持有o既態度

感恩我家99都幾明白事理, 而且之前都見識過Ali妹trouble two o既威力

了解到我們既要對小朋友有同理心, 但又唔可以乜都就..................

呢兩個禮拜, 我們慢慢地同芝士餅開始磨合

開始知道點樣處理隻Trouble Cake (當然仍有頭痕同人都癲時間啦...........但我個EQ真的再一步提昇, 真係多謝晒 )

希望來緊可以處理得愈來愈好啦!!!!





至於其他成長報告:

剛剛上個星期有d running nose (sigh........餅餅好易好大汗, 呢個天氣一出一入冷氣地方真係好易賴o野, 好易攝親, 要成日提姐姐要同佢抹汗啊)

感恩今次只係mild case, 食o左藥好快recover番

講開今始食藥, 芝士餅真係超級無敵貢合作

上個月餵食藥喊到嘔, 屎都唔肯食, 3個人夾硬來都爭扎都到屎屎下

今次居然一見到我們預備-ing就已乖乖坐定定, 超合作超順利去食............可能因為貢, d藥全都到肚, 可以好快recover (唔通上次病完之後我間唔中同佢睇「看醫生」本書有丁屎成效?!)

學習方面, 今個月可以跟可讀到A-Z, 但有d字好似f, s, r, w 就唔係好發到音, 最好笑係讀親個V字佢一定講v v

不過認英文字母方面只係認到幾個 (e.g. a, b, c, g, o, i, k) ............來緊要繼續努力喔!

數字都可以跟住讀1-10, 有時講完4.....佢又會接住講5, 不過就未識認到 ~

我們一路都用ybcr, 佢一向見到d生字就會做動作, 今個月有好幾個字都讀到啦

顏色就一時時, 最叻就認yellow仲講埋出來

同其他10月bb比, 有d已經可以認晒讀到a-z, 1-10, colors, shapes就真係蚊比同牛比

不過, 我成日都好呀Q安慰自己話: 每個BB接收力都唔同, E家唔得將來都會得, 人家媽媽勤力過自己云云

芝士餅間唔中自己拎本書出來叫我讀............但有時佢會拎本bb食譜出來叫我讀囉   (umm...........應該叫姐姐拎走佢先得!)

好鐘意畫畫, 冇人教佢, 但唔知點解拎起枝筆又似模似樣喎!



今個月自我講: 痾poo poo o既成功率又高o左, 來緊打算7月份開始試埋v v 訓練

不過之前聽講座話戒片訓練唔水心急, 5歲前小朋友機能發展都未真係好成熟, 唔需要好特別去push, 一步一步來

e家見佢poo poo都叫ok, 所以就打算試埋v v (因有時去poo poo時有v v 佢都識分), 不過如果7月唔work就過幾個星期先再試 ~

食方面, 餐餐都會俾個碗叫佢自己食, 佢有時會都食到1/3碗.............但有時又會冇心機拎住個spoon玩飯

e家間唔中開始講3個字o既小句子...............佢o地呢個階段學o野真是好快吸收, 又會明我o地大人講乜, 有時d o野講一次就曉/明

但有時買埋買埋d書仔/益智玩具, 同佢玩一兩次又好似冇乜心機, 有時又唔知點同佢玩好

間唔樹都會心cc想買Oxford Path, 因為之前去blogger event 體驗過又用過d trial products, 跟住佢o地本手冊仔又真係好易follow.............

但係有時又會諗有d媽媽都唔水用呢d教材都可以教好d仔女, 點解自己要用一筆$$$ 呢 ?!

sigh............



哈, 無論iphone app定真鋼琴, 佢都好like玩呀~



哈, 膽小餅之前一路都驚盪鞦韆, 居然上星期同佢去公園就敢玩, 玩到超hyper ~



你睇...............佢幾冇manner.................不過即係似我 

我覺得芝士餅個樣就100%似papa, 但d衰o野 (e.g. 厭奶, 臭四, 揀o野食......)就似我



Any肥, 我仍然愛我家的芝士餅 x

芝士餅: 你呢個月做得好好呀!  媽咪要繼續努力, 我們要一同學習喔!

5 則留言:

  1. 芝士餅揸筆揸得好好呀...
    [版主回覆07/03/2012 09:42:08]又真係扮得幾似

    回覆刪除
  2. 芝士餅好叻女!
    [版主回覆07/03/2012 09:43:15]Thx..........不過有好多10月bb比佢叻好多呢, d 媽媽超有心機教~

    回覆刪除
  3. *♡♡小肥豬♡♡*2012年6月29日 下午3:18

    好叻女呀...繼續努力呀!
    [版主回覆07/03/2012 09:43:58]not really, 我呢個呀媽太懶了, e家a-z都未識晒, 反而小小豬叻好多呢~

    回覆刪除
  4. Nice to meet you, 芝餅真係好活潑好得意呀!
    今日影的幾張活動相中, 佢都突左出黎呢, 哈哈
    [版主回覆07/03/2012 09:45:17]Nice to meet you too 哈, 你見到隻臭餅幾冇時停啦, 佢上親堂都係唔肯坐定定呢~_~

    回覆刪除
  5. 餅餅好叻呀! 識咁多野!!
    餅媽你點樣去冷靜自己對教餅餅呀?? 我 Abbie 足左一歲之後, 曳左好多呀!! 我都唔知要點教佢! 話佢佢又唔識聽! 一要樣野就一定要得手, 如果唔係就爆機!!! 仲要 "白金升降機" 一樣越喊越大聲! 係屋企我都由得佢癲, 佢多數喊喊下冇 feedback 就自己收皮! 但有時係街, 其他人果 d 眼神, 令你冇辦法唔屈服......(我都唔想個女好似痴左線咁喊架! 我都想佢做個氣質美少女呀!!)
    又呢幾日換片果陣周身郁! 仲成個企起身果隻, 果日佢 poo 左, 想同佢換片又周身郁! 我當堂火都黎, "撻" 左佢大脾一野! 佢咪唔再郁 lor! 其實我都肉尺架! 但係真係叫極佢都唔聽!
    佢而家先 13 個月, 我真係唔知點教佢好....
    [版主回覆07/03/2012 19:15:17]同其他10月bb比, 佢識得好少o野咋...........有d 10bb 已經有好好的自理能力, 又會識認識讀a-z, 1-10, colors, shapes同其他生字............我太懶而且隻臭餅坐唔定, 所以好難教好難同佢讀書@@ 都係間唔中拎d 卡仔同佢玩下咋~

    回覆刪除