2011年11月25日 星期五

1歲生日照@faces

又來.................又來....................又來團購攝影套餐



大少奶次次聽到我又去studio影相都暈低

其實唔單止大少奶, 我老公都

佢成日同我講團購信唔過

well................我知有d團購真是取巧 / 貨不對辦 / 再加附加收費

不過................我買親好多時都會先打電話去商戶問清楚d terms & conditions

同埋睇下間野識唔識先..............

e家巧多所謂勁平既美容公司既團購package, 明知之後佢o地會勁lur / sell你第二樣野既..............我tiger & crab都唔買啦~

今次呢個團購又係差不多半年前買落

係well known影親子相既faces (即法國婚紗既集團)

見$1xx有成20張都幾正 (我之前見過朋友們同媽媽會既人影都好ok...........而且好多都會pay好多$$買晒soft copies)

之但係, 因為有著之前影o左貢多輯既經驗

我覺得每次揀around 30張左右係差不多

所以我一見呢個團購, 問完info就buy buy buy 來等芝士餅around一歲去影

上到faces book 時間, 個sales姐姐sell 我upgrade $500 加多10張 (origianl $58@)

而且upgrade了仲可以改時間 (我好buy 呢點, 因為小朋友如果唔c服改唔到期好頭痕)

加上有total 30張相, 絕對suit我既expectation................

結果2011.10.28 (星期五), 即芝士餅生日前一天, 我們就去影影影:











ummm................出來既效果就叫standard啦 (始終集團式有著一定既模式唔會太屎)

不過, 我估唔同攝影師出來既效果點都會有高低, 而影我們既攝影師就一般

反而個助手就好努力引餅仔笑

我呢批相最正果part係我們三個既家庭照, 因為餅餅呢part笑得特別開心同自然

佢第一part就未warm up

後末果part就因肚餓 而唔耐煩 (因為我expect去到即刻影within 1 粒鐘.........點知旦成差不多大半粒鐘先開始影, 搞到餅餅遲o左個幾鐘先有粥仔食)

之後揀相, 我同呀仔好成公因16x張out淨5x張 (今次芝士餅成日都翁口翁鼻, 醜樣豬呀, 所以好易out!)

2nd round再out淨36張 (btw, faces d effect 相好唔抵同埋好standard, 可能見得多前人影出來既effect)

其實可以再out, 但我們都歸心似箭返屋企玩餅

所以都唔介意再extra pay多6張

hehehe.................

..........

....

你o地估o下我來緊仲有冇


2 則留言:

  1. 你個人點會無下次,我見到你日影夜影都覺得煩,哼
    [版主回覆11/28/2011 11:11:03]你淨係睇餅餅就唔覺煩啊, 愛奶仔媽~

    回覆刪除
  2. 唔該下次買一個係俾敗家契媽同芝士餅一齊影,你同阿仔只需要負責接送芝士餅就可以喇!
    :P
    [版主回覆11/28/2011 11:05:53]好啊好啊~
    [大少奶回覆11/27/2011 21:45:24]係囉!睇佢地影呢d相睇到悶!不如d契媽去影一輯吧

    回覆刪除