2011年11月30日 星期三

再接再厲?!

自從有了芝士餅之後, 呢個blog絕大大部份都只係寫關於她的樹

自己野, 吃喝玩樂吹水野都差不多冇乜點寫

呢個『G心情』又生晒菇啦

一來.............真係冇乜得時間寫, 得丁屎時間就梗係寫吓餅餅啦

二來.............生o左之後我既私人時間真係少得可憐

以前間唔樹既半日安, 左食食, 右買買, 上shopping, 下gathering既日子真係十隻手指都數得出

所以都冇乜得好再出post

作為在職媽媽, 要係工作, 湊女, 吃喝玩樂, 拍拖, 家人既分配之中作出拉鋸戰

真係巧有難度

加上我一向做o野烏sir sir, 烏拉龜, 烏龍茶................

的確handle不鳥

朋友/同學/舊同樹之間既聯誼活動.............以前我係發起人/搞手, e家我都潛晒水

有時朋友們有gathering自己又參與唔到

但係出o左街, 個心又蘿蘿luen掛住隻餅

就連自己一向最比較盡責既工作都比以前hea o左

以前好有heart OT到10/11點去趕工去做到最好

e家做到7點個身就會痕想pits, 做到面頭o野其他就當睇唔到

感覺自己所有野都做得唔好, 兩頭唔到岸
 
個人自不然燥底o左.........可憐既呀仔成了我的出氣袋

呢個貢互相矛盾既情況真係好唔健康 ~~

可是呢個situation, 搞o左成年仍然strike唔到個balance

有d媽媽真的好偉大好無私去放棄自己

我知..........我仍然自私.........仍然貪戀風花雪月

但是..........另一方面又想親子, 盡父母既責任

結果..........兩頭唔到岸

所以...........到底我仲好唔好生多件呢個問題, 又令不斷自轉同公轉

起初...........生完餅餅都有打算555生多件龍B

一來...........餅餅有伴, 又有兄弟姊妹既concept, 大家可以互動

二來...........怕自己太老冇力再生

可惜...........太多現實既問題要考慮 (住屋, 教育, 養唔養得掂, in case 我同呀仔是但一個失業點算.........)

有時...........呀仔會話天生天養, 做人唔可以諗太多計貢多 (我都明「人算不如天算」呢個道理)

不過...........當真可以唔水諗?!

如果得一件, 芝士餅仲可以選擇讀冇學卷既幼稚園, 又或者揀直資既小學, 同埋生活上可以舒服點 (or so-called 優質點點)

但係..........如果我生多件, 芝士餅一定唔可以揀  生活上亦都要作出調整

明白..........馬屎就要落地行

可是.........當可以控制到隻馬屎唔屎既時候, 自己會不會願意呢?!

我知..........

.................

........

...

.

呢一刻既我仍然很自私!



P.S.
最近我做果行又開始玩裁員, 既無奈又令人膽戰心驚.........
所以間唔中就會諗萬一係既自己會點 (YES, 災難小姐又上晒身)
想轉工咩............我做既行頭樹樹都係貢 (細行得自己一個會做屎; 大行又要由頭再來, 步步為營, 免得老闆/同樹們俾蕉皮自己)
e家呢到呢..........當然都做到屎, 不過只叫做半屎, 起碼知咩位可以閃, 起碼知大佬同老闆對自己仍然ok, 同樹們又冇爭鬥 (巧怕那些辨工室政治的地方)
想轉行咩............自己都唔知可以再做邊行? 再由低做起?
唉........................
...........
.....
..
好多時想到呢樹就好無奈, 又會覺得自己好冇用, 為o左份人工就............

希望芝士餅將來唔好學媽媽
希望她真的能學以致用
將興趣發展係工作上就好了


3 則留言:

  1. 唔該你先轉工啦!你份工攪到你無生活!人生要有生活先開心,你只得工作~想當年我地半日安去行街,如果普通食下飯而家連約你都費事!
    [版主回覆12/01/2011 09:56:57]奶...........出年又來半日安呀, 通常月尾至6號前都易請半天假的啊啊啊啊啊~~~~

    回覆刪除
  2. 其實好多嘢都唔係人可以控制得到,做父母當然想將最好嘅俾子女,每一樣嘢都有佢嘅重要性同非重要性。你需要諗吓邊樣對餅仔或你哋係比較重要,同可以應付得到!

    我自己會覺得一個獨兒响佢嘅成長過程可能會變得獨單;同埋大個咗,都會有一個可以互相扶持嘅對象。當然經濟能力亦相對會係你哋要考慮嘅嘢,你哋就權衡輕重喇!
    [版主回覆12/01/2011 10:00:56]唉...........有時好想咩都唔諗就go ahead, 但理智又會"r"醒我同我講生b唔似我平時買身外物貢唔用腦, 唔可以只落訂就give up, 我們要負起小朋友成世的責任~

    回覆刪除
  3. 好身同感受, 我生完8個月...生活得兩個字- 忙+亂!
    由滿意自己的生活到而家好多不滿, 好多怨氣...唔知點先可以調節到

    回覆刪除