2011年11月2日 星期三

又來《媽媽寶寶》

10月頭既時候又收到荷花寄o左封信話又可以拎本免費既《媽媽寶寶》

心諗............e, 又登了芝士餅既相?

的確............原來係上次去荷花影相既其他相片



嘻嘻............我家姐姐話明明人o地做model有錢收

你o地呢班媽媽就免費俾人影仲要一雞幾味分開來登.............之但係仲貢開心

哈................我份人d logic 係錯晒

提外話:

e家好多bb 比賽都要人係面書既fan page讚好

起初我都有參與, 但參參吓就冇晒癮, 因為呢..................

同埋又要煩親d親朋好友

來緊我再參加果d乜比賽物比賽, 我都係盡量搵d唔水再要人like 既.................

除非獎品好吸引啦

沒有留言:

張貼留言