2011年11月23日 星期三

迪迪尼户口


呢個係芝士餅的綜合理財户口







嘻嘻.........人仔細細都已經有「人仔」户口

其實一出promotion已經想幫佢開

但懶...........拖拖下又冇o左件事

之後bb展有booth, 填完資料仲送麥記同超市coupon

C9既我當然 tiger & crab apply 啦

不過..........之後要交埋出世紙同address proof 先activate到

於是..........又拖到銀行職員call我先搞

真係太懶懶懶懶懶懶, 遲到人o地做完promotion先拎到bank books, 仲要迪迪尼既cheque book 已經冇晒貨, 唔再出啦

雖然再幫芝士餅開户口某程度上係貪佢今次本迪迪尼bank books好令

但係............我真的好想令芝士餅希望由細到大都好好培養理財concept同少少投資概念 (佢e家大部份放係「人仔」到, 希望繼續有升值潛力啦 )

希望芝士餅千祈唔好學佢媽媽貢做「月光族」啊 ~

同時都希望芝士餅由少培養伸手助人既concept

所以她一出世就用了她的名義參加了小小樂施之友



餅餅e家每個月所謂既$100零用錢就俾我呢個怪誕呀媽幫佢拎o左去捐

希望到佢大個d之後就自己將零用錢既10%儲起交俾我幫佢捐啦 

1 則留言:

  1. 點解係 Toy Story 架?Mickey 靚好多呀!
    [版主回覆11/28/2011 11:24:09]後面hkd戶口係mickey啊~~~~

    回覆刪除