2011年11月28日 星期一

生日用品物資分享

之前芝士餅同敗家契媽們係屋企搞既mini party

雖然scale細, 但都叫做有少少decor加強下氣氛

可能家人會覺得我既行為有d把鬼

之但係我自己覺得, 既然叫做1st birthday party, 如果我一d都唔decorate, 即係同平日屋企食飯冇乜分別

芝士餅既集郵冊好似欠缺o左少少, 將來佢大個回望既時候就miss o左少少

在我來講, 我e家見到自己一歲去影樓影既生日蛋糕相都好回味呢

所以係budget唔太多又afford到既時候, 我都想為餅餅做少少野留念下

其實今次既decor唔算貴, 有部份仲要係响淘寶寶淘番來呢

係大少奶篇blog見有blog友問起係邊樹訂...........貢不如我寫篇blog出來分享下啦

個人化banner, poster , invitation card (不過呢張卡冇送出街, 因為生日會日期後來改鳥) 同小回禮

 






 

以上都係淘寶寶淘番來, 見媽媽會有媽媽整都幾令

加上價錢平, banner同poster只係1x-2x人仔, invitation card 約2蚊人仔

作為mini scale party, 真是好reasonable

我知好多有心思既媽媽會DIY再拎出去印 (但個price一定貴過我e家個total數)

而且以我貢懶又冇藝術細胞既人, 都係搵template俾相人o地整好d

而且佢都幾多款template揀, d 韓文字又可以改為中/英文

賣家會係你交相後send 1st draft 俾你comment 1次 (之後會再send revised version俾你去confirm)

當然, 以貢既價錢, 我就冇好煩貢叫人左改右改, overall okay 就算數 (所以就overlook o左個typo)

overall 我覺得qualtiy同服務都幾好 (我見兩日冇reply, send msg俾佢就即回)

不過塊banner真係mini o左d...........for 我屋企都叫ok, 但如果係club house / 出去搞就要考慮下 (我見淘寶寶個賣家就左右用d波波花同吊飾整下佢)

另外盒回禮卡都幾好..........而且真係平令正 (13蚊人仔/盒)



因為之後我幫老媽晒d 餅餅2R相俾舅父母外娑一干人等 (原來2R成$2/張, 我O地晒O左過百張)

早知就係呢樹訂多幾盒仲平好多tim

另外既party balloons, candles同 tablewares

   

呢D我係Party for Less買既 (之前餅餅百日宴都係柏迪派對訂balloons, service都幾好)

但見呢間d種類好似多d (唔單止卡通人物), 於是搵o左日lunch time去將軍澳來個quick shop

end up 仲join埋VIP, 即時買野有85折

其實淘寶寶都有氫氣球賣, 不過唔入氣, 所以就算平都買不得

而且我只係買3個, 所以就係香港買 (好在咋, 因為生日會後來改O左期, 我可以將D 波波keep係佢o地到一段時間)

呢個個人化mini ballon



原先冇打算買...........但見折o左$46, 又唔水用氫氣 (只要之後自己pump下氣) 就可以keep住, 所以又敗鳥

總的來說, 以上既物資都令我巧滿意

希望以上既資訊幫到大家啦 ~

p.s.  其實淘寶寶仲有其他商鋪既文儀用品都幾正, 用來整d DIY乜乜物物 / 相簿都好stylish

3 則留言:

  1. ho ho r, 我個B先0岩0岩4個幾月,我已經諗緊點同BB搞生日會,第一個生日會點都想特別D嘛...
    :)
    [版主回覆11/30/2011 09:54:45]嘩..........你呢位媽媽好細心, 我唔到last month都唔諗~

    回覆刪除
  2. 今次我撐你!個生日會細細,但好warm,d樣都幾靚
    係你人生最唔把鬼既decoration
    [版主回覆11/30/2011 09:54:01]yo..........thanks 奶仔媽~
    不如敗家契媽年年都同餅仔搞mini party啊 ~

    回覆刪除
  3. *♡♡小肥豬♡♡*2011年11月29日 上午11:35

    好正呀...估唔到淘寶都有依啲...等我都去八卦吓先! 另外,我想問你啲個人化mini ballon係邊度整呀?
    [版主回覆11/30/2011 09:52:48]係party for less 呀, 上面有條link 呢^^

    回覆刪除