2011年11月16日 星期三

芝士餅出爐一年鳥

Y!Blog轉版之後曾經一度想再每日一blog
 
又好想週圍同各方blog友打招呼吹吹水
 
更加想每日每晝同大少奶請安啦
 
可惜……………
 
公司d IT佬快手到呢
 
過o左幾日就唔可以去人o地到留言
 
仲連自己個地盆都寫唔到post
 
唉………………
 
你叫我返屋企寫咩, 我又真係冇乜得閒情逸緻 (因為返去都掛住同餅玩)
 
返而係公司忙到屎都仲可以係lunch time or 腦便秘做唔到野樹打幾行字ma
 
所以…………
 
呢樹又荒廢鳥!
 
之但係………
 
有d野點都要寫下呢, 因為
 
2011.10.29 (星期六)
 
登登登~ 登登登~
 
呢日係芝士餅1歲啊啊啊啊啊啊啊 ~

 
真的唔相信日子過得貢快
 
我既小粉團變成了餅仔!
 
噢, my sweet heart, my darling ling ling ~
 
上年既出爐仲記憶猶新
 
今年既餅餅已經開始大踏步
 
…………
 
……
 
時間既關係, 好多野想記錄但又冇從入手 (同埋冇乜時間)
 
Umm…………雖然我隻餅係厭奶餅同唔為食 (我好想佢做為食妹呢)
 
厭奶既日子係令人都癲
 
之不過………我仍然好感恩她除了患過小小傷風感冒發燒之外
 
大部份時間都健康快樂
 
踏入一歲, 真係好似開始識性貢
 
知道自己想要既野, 知道俾人鬧緊, 得不到想要既野會臭四
 
聽到指令如跳舞, open your mouth, arms up, 飛吻, kiss kiss, bye bye 會做 (當時仲要睇心情同彩數)
 
入到puzzle box 讚佢會好開心貢笑笑笑
 
一切一切, 每每有一個新技能, 做父母的已經可以樂透了大半天
 
雖然做唔起全職媽媽, 要靠工人姐姐同女痳女痳/part time婆婆來幫手
 
感恩芝士餅冇話跟屎一個
 
回到家中仍然會同我親親  (大愛!)
 
今個月, 芝士餅終於學會了用學習杯, 試o左貢多隻, Combi既4號仔suit佢啦, yeah ^^
 
飲奶奶仍舊飄忽, 有時成日KO, 有時又唔多肯飲 (well, 除了女痳女痳仍然堅持try到最後一刻, 我e家try兩次都推奶樽就放棄鳥)
 
試新食物就需要一段acceptance period, 佢好少第一次就會肯食 (呢點我們仍然要給予耐性)
 
poo poo vv so far so good, 但最近坐塔既成功率低o左d (大概8成, 呢排多o左 fail cases)
 
Any肥, 只要餅餅繼續健康快樂就可以了 ~
 
雖然係第一個生日, 我們都冇打算幫芝士餅大搞
 
因為當時人仍然一舊飯唔知大人搞d乜
 
而且我們都唔知點叫親戚朋友好, 冇小朋友既可能會boring, 就算有age group又可能有差距
 
要請好多人場地又係另一個問題
 
在我而言, 自己生日都唔會話大搞
 
所以只是簡簡單單算了 (同埋一句講晒: 懶! 看見其他媽媽搞又要book場又要諗games, 回禮等等…….)
 
雖則簡單, 但餅餅都參與了幾個「爬地」呀:

1010媽媽會馬會生日會


老虎仔森林派對
 

BB care 1歲生日會
 

農曆生日: 我們食婆婆家鄉麵食餅神麵飽超人蛋糕

 
餓底10月之星: BB蕉 + 餅神大蛋糕

 
正日: 去迪迪尼食步飛

 
敗家契媽食蟹食海鮮宴 + 餅餅1歲爬地
 
希望有時間補d相同post 啦

自問自己並不是100%好媽媽
 
很多時仍然會貪戀自己既私人時間
 
每當看見有些媽媽真的200%付出晒自己, 為子女預備乜乜物物 (並非物質上) 又或許帶小朋友週圍去認識HK
 
自己就會汗顏 =__=’
 
又會問自己點解貢懶
 
不過, 我個心仍然大愛餅, 事事想餅好的

5 則留言:

  1. 祝芝士餅生日快樂^^
    [版主回覆11/18/2011 14:19:26]腥橋 ^^

    回覆刪除
  2. 生日快樂!!!
    [版主回覆11/18/2011 14:18:57]多謝謝 ^^

    回覆刪除
  3. 你已經係好好架啦!真的~唔好同人地去比較,但你每星期有時間都帶餅仔去探索呢個世界,又事事以佢為先,已經好令人感動
    (雖然我仍然反對你團購196個playgroup,同埋無聊會)
    [版主回覆11/18/2011 14:18:37]奶........多謝你贊禾, 但我真的覺得自己做得唔好, 可以有好多空間去改.......可惜, 我太豬, any肥, 我會努力去做個好媽媽 ~

    回覆刪除
  4. Happy birthday!!!

    aiya...我0係大少奶度見度芝士餅個D紙杯紙碟同埋氣球好美呀!!!0係邊度訂架???
    [版主回覆11/18/2011 14:16:01]sorry for late reply......

    you can order them at "Party for Less" and can search their website at yahoo

    回覆刪除
  5. Fan Q 天使媽媽 :)

    回覆刪除