2011年11月4日 星期五

肥彭講故事 by Oxford Path (更新)




2011.10.26 (星期三)

呢日請O左半日安帶餅餅出席牛津幼兒英語 Oxford Path既活動, 係肥彭同小朋友講故事啊~






對於呢位末代港督, 我對佢幾有好感

唔理佢既政治立場, 佢的確係一位出色既政治家

唔理佢當年管治香港如何, 佢d女同佢親民既作風的確一讚

而且佢e家身為牛津大學校監, 又有一口好聽既英文, 佢講故事的確好吸引

所以當收到邀請既時候, 當然tiger & crab應承啦

而且我仲可以去參考吓佢點同小朋友講故事

因為我同餅餅講親故事佢都坐唔定

所以好想去觀摩下

一去到, 有關人樹先同所有人唱下歌仔warm up下



果d兒歌平日餅餅都有聽, 平時又唔覺佢有乜反應

呢日去到居然一聽到又拍手又un un下跳舞

仲不時拎本書揭揭下, 哈!



不過由於當日參加人數都幾多, 所以大會就安排3歲以上既小朋友自己坐前排聽肥彭講故事






3歲以下既小朋友就跟家長坐後排............

而且又有傳媒區, 所以even我o地班bloggers媽媽安排坐較前既位置都睇得唔太清楚

加上得我一個又要抱餅, 又要拎相機, 又要睇住自己個手袋, 搞到都影唔到太多相




最後既大合照 (起初我仲以為PR安排我們one-by-one每個家庭都可以單獨影) 我同餅餅都係响後排位置, 大家睇到嗎 



臨尾我就係門口到企, 結果肥彭同佢老婆都摸o左芝士餅既面珠仔兩次

可惜我冇手拎部相機出來影相  (更新: YEAH...........Oxford Path capture到呀 ^^)

anyway................今次肥彭同小朋友講故事, 我發覺互動既重要性

想吸引小朋友, 一定唔可以單向

要雙向, 要問下小朋友野, 要get佢o地既feedback先至吸引到佢o地呢 ~

之後係fb有朋友通知我芝士餅上報......................

.....................

...........



係丁丁丁屎粒頭, 朋友居然都見到  x  



提外話:

之前參加o左Oxford Path既Oxford Path 大使選舉 (頭3名可以免費有晒成套教材啊, 另外7名都有1萬元資助)

我係last day趕得到參加, 雖然入唔到最後侯選既10位 (當然有d失望啦)
 
不過好多謝各方親朋好友既支持

因為我只得兩三日時間拉票, 居然由幾票突飛猛進到1xx 票..............嘩!

之前芝士餅參加親d乜比賽物比賽好少有over 100 個以上既like啊, 今次過百已經好開心

不過...............其他人唔知點解成日有貢多個like既, 勁


1 則留言:

  1. *♡♡小肥豬♡♡*2011年11月8日 下午1:51

    最衰我請唔到假, 如果唔係我可以參加依個活動, 同到芝士餅玩啦~
    [版主回覆11/16/2011 01:12:40]oh.............希望下次可以啦~

    回覆刪除