2012年5月29日 星期二

15 16 思覺失調ing ~

我一向擁有選擇困難症

經常性做唔到抉擇 or 衍生出大量seafood results

.......................

之後成日都會話: 早知乜乜, 早知物物

所以呀仔成日都話鬼我, 佢話呢個世界冇「早知」的!

性格決定命運

以我貢o既性格, 注定係冇乜發為

呢期我又有選擇困難症...............

係工作上係貢, 係家庭上都一樣

左顧右盼, 唔知點唔知點貢

就算朋友們有意見, 只可以代表她們o既立場, 自己take or not take都係要靠自己

我知道冇人可以為我作出決定

決定權同埋個results都係要自己去承受

any肥, 呢到只係俾我發泄下而已.............

係呢一刻, 我仍然15 16中


沒有留言:

張貼留言