2012年5月9日 星期三

Check up @健康院

之前幾次都冇陪芝士餅去健康院檢查 (鬼叫我窮要返工咩而且我們去出面C+打針, 所以做檢查唔水再等打針一般都係within一粒鐘左右, 如果貢又請半日安, 我d假巧快會打爆呢 ~)

不過今次歲半檢查, 我終於浦頭啦 

因為99同我講, 去埋今次可能會隔好耐先再去......................

所以我偷o左d時間出來陪餅去健康院 ( shuuuuuuuuuu!!!!!!!)

終於可以同芝士餅度高同磅重了 (不過佢磅重勁唔合作, 屎都唔肯自己踏上磅, 要99抱住佢再減番)

e家既芝士餅重11.2kg, 高85cm

.................點解好似由1歲之後都冇乜重過o既?!  (之前睇醫生磅又係好似24/25磅), e家仍然差不多 ~

但係...............明明e家抱佢行一陣已經好攰嫁

any肥, 姑娘話佢生長好好, 叫做大碼B (我返去睇健康院本書仔, 芝士餅身高係lie above 90% curve, 體重就lie above 75% curve, 真的感恩感恩) ~

跟住入房做test, 一入去芝士餅就指住姑娘後面個位話:「花花」, 於是姑娘話乜得你貢好眼力
 
之後姑娘先同佢玩砌積木, 同公仔梳頭 (呢個我們一路都冇乜同佢玩, 因為屋企冇呢d bb 公仔), 俾個杯仔佢睇下識唔識餵公仔飲水, 自己飲水, 俾個樽仔佢睇下識唔識拎開 (我仲同姑娘我們冇教過一定唔識啦).................點知芝士餅全部都做到啦

姑娘跟住問我們, 餅餅識唔識分眼耳口鼻, 講唔講到10個生字或以上, 我們話ok同預備叫餅餅表演, 不過姑娘話唔水了...................

hehe..........99見姑娘一路寫o野就一路叫芝士餅講, make sure 姑娘聽到

再之後姑娘問下平日邊個湊, 食飯如何等, 就話芝士餅發展好ok (感覺有d兒嬉但又開心個囡俾人讚............好一個怪獸媽媽, 哈)

下次係4歲先再去健康院做視力測試 (除非中間我們對芝士餅發展有懷疑)

yo................感恩感恩芝士餅檢查合格

做呀媽, 最大既希望就係自己既小朋友身體健康, 天天開心! 

要繼續不斷提醒自己, 唔好令自己成日為讀書o既樹俾太大壓力!  各位blog媽共勉之

p.s.
去完健康院就出銅銅打歲半針, 下次再打就係兩歲既4痘針補充劑 (因為我轉o左新既混合針, 如果唔係就應該小一才打)

之後仲去埋Ifc睇長毛象baby Lyuba 同埋去Greyhound Cafe嘆埋個ice lemon tea同單骨雞翼先返屋企, 爽!!!!

2 則留言:

  1. 芝士餅叻叻呀.. 言言講野fail架... 兩歲要再返去~
    你係邊間健康院呀, 貢好既, 可以度高....

    回覆刪除
  2. 嘩~ 歲半要識咁多野架!!! 餅餅好勁 wor!!! 我隻鴨肶唔係咁肯聽指令做野 (or 講野架!)
    除非佢自己好有 mood 去應酬你, 先會耐唔時做下, 如果唔係就睬你都傻!!! 我已經預見到將來都係 "啊 "賓" 叫狗...越叫越走....."

    回覆刪除