2012年5月11日 星期五

Part 2 - Miele "puresteam.Pure Love" Mother’s Day Gathering


好................要555555555係母親節前出晒關於Miele同puresteam o既post先~

上會講到我o地參觀唔同o既showrooms

今次當然要講戲肉Miele puresteam DG1450 獨立式蒸爐同由營養師Lisele Chan設計o既晚餐啦

o拿~o拿~o拿~ Lisele 出場啦.............oops, 佢真人皮膚又白滑而且仲好鬼nice同風趣 tim ~



Lisele 首先簡單同我們介紹下Miele puresteam DG1450 獨立式蒸爐o既好處

原來Miele puresteam 是利用100%的真正蒸氣烹調 (好似係全球唯一呢),令蒸氣均勻循環迴流在蒸爐內,沒有多餘的水氣滲到食材內,不會過度爛熟影響口感。而且仲可以保留食物的維他命及營養價值, 由於保留o左食物的天然鮮味,從而減少油、鹽及調味品的使用..........聽落對我們同整bb o野食又幾好bor ~
Lisele 話d媽媽有時整o野食俾bb打/磨得太爛唔係貢好, 適當o既口感可以加強小朋友咀嚼o既能力, 貢樣令佢o地提高學習講o野o既能力呢~

之後Lisele仲利用個puresteam 蒸爐去烚奶樽同整baby food (南瓜粥).................嘩, 乜原來部機可以multi function嫁

講o左貢耐其實都開始肚仔餓, 我們終於開始食餐了 ~~~~~



是日餐單:


看似簡單, 但食落好爽好香o既"松露油鮮蒸時蔬 "..........d菜原來只需蒸3分鐘就done, 真係好快手



第二道菜係"原隻燉椰皇海鮮湯", 材料有椰皇、檸檬葉、香茅、乾蔥頭、番茄、草菇泰國茄子中蝦、辣椒, 再加d青檸汁同魚露

由於成個椰皇蒸(~30分鐘), 個湯一打開張錫紙就香到呢...........而且仲好好飲, 我自己覺得有d冬蔭公feel (但又唔spicy, 正!)


一路飲湯, Lisele 一路同我們示範個main "香草番茄焗三文魚扒"
原來想d魚蒸完唔腥, 可以同佢o地浸牛奶浴

呢個三文魚扒先用牛奶浸泡30分鐘就除去腥味, 之後再用薯仔片放底, 加上檸檬汁及橄欖油,再搽上鹽及黑胡椒,放入車厘茄、鋪上蒔蘿碎,用鍚紙包好


放入purseteam 用100度蒸6分鐘就剛剛好, d肉真的好嫩滑好嫩滑, prefect ~


食完個魚其實已經飽o左8成, Lisele仍然繼續為我們示範另一道菜 "特色手撕雞配豆漿飯"

呢部puresteam連飯同粥都可以整埋, 勁!

原來佢分o左三層, 內部有多層蒸盤層架及特殊換氣設計,就算蒸煮不同食材,味道也不會混和一起.............而且內置計時器預設烹調時間,會自動關機, 貢真的方便我o地呢d busy mom啊, 放工返來要趕飯餐, puresteam就可以一層蒸菜, 一層蒸魚, 一層蒸飯啦! 

而且呢個puresteam可以由40度100度調交溫度作唔同o既功能 (e.g. 65度可以做溫泉蛋, 80度可以做reheat食物, 100度蒸魚或者烚奶樽等), 加上佢計o既時間真係會由個爐到o左preset o既溫度先開始計, 所以唔會有overcook or 蒸魚過晒火既情況出現~
佢呢個型仔外殼唔受熱, 貢就唔怕小朋友唔小心掂到會辣到手啦 (好體貼啊, 因為我o地e家個烚奶器 or even 電熱水爐都被老媽認為係對我家隻monkey芝士餅來講o既高危物品)


豆漿飯我第一次食, 有少少"lim"口, 不過味道清新, d雞絲都好食, 配埋個汁仲好fresh tim.............但我食一半已經要停手, 因為要留肚食甜品 ~




呢個係"自選百搭木瓜糖水", d材料係我們每個人自己配搭...........仲有仲有安記sponsor既燕窩, soooooooo good!!!!




我呢個加o左雪耳、南北杏、紅棗、杏脯乾、紅莓乾、冰糖、雞蛋白、燕窩、豆漿

用pureteam原個蒸20分鐘就可以令成個木瓜淋晒出晒味了, 好滋潤喔!




一路食Lisele仲繼續為我o地blog媽們解答幼兒飲食問題, so nice!










其實已經好鬼飽, 但一場來到, 冇奶油唔try try Miele 咖啡機既威力嫁.........我order的cappuccino, 正!


呢杯係餅神Vanlily order o既仲正啊, 超讚讚讚讚讚!




呢一晚簡直係kinder出奇蛋啊 ^^

唔單止係一個美食gathering, 仲可以吸收健康o既育兒知識, 而且對呢部型仔puresteam又多o左份了解 (搞到好想掉o左部微波爐tim)...........而且大會仲好鬼客氣貢送份禮物俾我o地, 真正的又食又拎飲飽食醉呀!!!



再次多謝PR同Miele既邀請, 大家blog媽來拍一個先


如果我冇去過呢個event, 你叫我用成萬多元去買部蒸爐, 我一定會話crazy.........因我會prefer用呢筆錢買個名牌手袋多d

之但係, 親身試完同見識過之後, 我又覺得我有呢筆extra錢, 我會買puresteam instead of 手袋lu

做o左人呀媽, 至關心o既當然係小朋友既健康, 所以芝士餅食o既o野要新鮮, 要有營養.............但係如果我烹調過火, d食物既維他命及營養價值可能由此而流失, 貢即係變成把鬼啦 ~

另外做o左人呀媽, 大家都會冇晒時間冇o左自己, 而呢個puresteam 一次過可以整3樣o野, 而且時間又可以控制, 真是好方便..........時間就係金錢, 慳o左睇火同分次煮o野既時間留俾自己上o下fb同做個mask都好呀~

而且愈來愈多人講用微波爐叮o野既唔好處, 好似話成日食叮菜又唔知會有乜side effect...........所以中國人o既養生智慧又出來了, "蒸"的確健康d, 而且又冇貢油炸tim~

其實如果以用2年來計, 平均每個月都係$500到, 以佢既好處來講又真是唔貴bor, 更何況我估佢o既壽命更唔止2年啦, e............真的可以諗諗佢

..............umm, e家有d想屋企部微波爐快d壞啊  貢就有位啦

************************************************************************************************************
官方資料:



Miele puresteam DG1450 獨立式蒸爐   $ 11,980

真正純蒸氣烹調

Miele puresteam 是全球唯一100%的真正蒸氣烹調。100%蒸氣均勻循環迴流在蒸爐內,沒有多餘的水氣滲到食材內,不會過度爛熟影響口感。



健康之選:

可保留食物的維他命及營養價值

保留食物的天然鮮味,從而減少油、鹽及調味品的使用



方便之選:

40°C 100°C準確溫度調節功能,帶出食材真味

內置計時器預設烹調時間,而且會自動關機

內部多層蒸盤層架及特殊換氣設計,就算蒸煮不同食材,味道也不會混和一起



簡約時尚:

爐身線條簡約,配襯時尚家居

1 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2012年5月11日 晚上7:33

    你都講左我既心聲,我諗不久既將來我會買左佢,實在太好用!

    回覆刪除