2012年5月3日 星期四

歲半啦歲半啦~

2012.04.29 (星期日)

唔知各位blog媽有冇同樣感覺, 每個月打成長報告既時間就會覺得d時間點解過得貢鬼快

我家寶寶芝士餅已經歲半人仔了



講真, 我真的真的好唔捨得個囡大得貢快

好怕轉眼間佢已經亭亭玉立, 變成駁咀駁舌or 唔再俾隻手我拖既少女

唉.............我呢個災難媽媽又上身啦!

其實就是因為湊b o既時間過得貢快, 我應該更加要清楚知道, 要好好珍惜同紀錄芝士餅成長o既日子

等第樹係老人院既時候可以好好回味

每個月o既29號, 我們都會買一件餅仔同芝士餅食o下影下相

今次話晒叫歲半, 我們就買o左個大小小的美心angry bird蛋糕同餅食o下影o下相 (hehe........用2張餅卡, 補$2 only )

由於book o左下個星期去健康院做檢查, 所以e家仲未知佢身高同體重 (不過e家一般就著90號衫同5號鞋仔)

今個月至令人興奮既當然係自己講去: poo poo 啦 (我終於係2012.05.01親耳聽到同可以同餅一齊成功辦大樹啦)

另外, 講到自己個名同其他名詞又係令人好開心的

不過...............戒朵朵仍然唔成功工人姐姐同99仍然未完全配合到 (有點)

好想教到芝士餅分a-z , 1-10同認顏色...............可惜我家餅餅坐唔定, 永遠坐唔夠1分鐘就走佬

我都唔知點教好  x

各位blog媽可否教教路呢?



3 則留言:

  1. 我有同感呀....每次見到佢學識一樣新野, 開心之餘, 又會好不捨佢咁快大個, 成日覺得佢好快就唔再好似而家咁痴身.....每次想起真係好心痛.....
    餅餅歲半識咁多野已經好叻叻喇! 唔好俾太大壓力自己要令佢學識 d 咩啦! 最緊要佢開心, 就已經足夠喇....
    [版主回覆05/03/2012 18:03:28]yes, 最緊要佢身體健康, 天天開心 ^^

    回覆刪除
  2. 我有時會放阿囡在high chair 一齊讀書,慢慢教佢a to z 同埋1 to 10, 佢開頭都當我唱歌,也是慢慢pick up 呀!另外仲買咗書啦,貼紙啦,玩具啦等等去教佢,你都可以試試呀!

    回覆刪除
  3. 完全贊成---->唔知各位blog媽有冇同樣感覺, 每個月打成長報告既時間就會覺得d時間點解過得貢鬼快.有時, 我會好唔捨得呀仔大得咁快

    回覆刪除