2012年5月31日 星期四

19個月的芝士餅

2012.05.29 (星期二)

又一個月, 芝士餅19個月了!



呢個月, 佢最最最明顯o既表現係佢已進入了Trobule 1.5

經常做出表現異常既行徑

正當頭痕痕點handle之際, 芝士餅又病o左

今次仲要超級扭, 唔食藥, d燒又唔退..................

感恩睇完Dr Chao 之後退了燒

係踏入19個月o既時候開始康復中...............(不過間唔中仲有running nose同咳)

Monkey cake 又返來啦  

呢個月, 「戒朵行動」仍然停滯不前.............我知道戒唔到or唔願戒總有成千個籍口, 我知道我唔夠strong, 做唔出force工人姐姐同99下令即日即戒既方法, 始終自己唔係mainly負責湊囡...............唯有繼續希望在明天 ~

abc可以跟住講..............講到h, 可惜叫佢pick up出來仍然唔work

123只會自己數12...............之後就走佬

好似認到紅色

叫佢穿珠仔, 第一次新鮮就肯穿晒..............但之後穿o左1/3就會走佬

            

d專注力真係好唔得!!!

成日見媽媽會d媽媽好有心機, 教到佢o地識乜識物就好汗顏

呀仔成日叫我唔好pushing同比較.............well, 講真我已經好懶好懶, 唔係日日同佢讀卡, 有時同佢玩一陣見佢走佬我又冇乜心機...........佢話我家芝士餅已經好好(well, 呀仔份人一向要求低............你睇佢娶我就知啦, 而且易滿足同懶懶懶)

有時我都好驚我同呀仔都貢懶, 會否教出一個壞孩子, naught girl, 冇家教, 冇乜冇物..................... 



好相信教孩子係一分耕耘一分收穫, 沒有免費午餐............

可惜自己一向懶蟲入骨入血 (見有d媽媽生完會改變自己).............但呢點我並沒有因此而改善, 仍然貪戀吃喝玩樂.............撫心自問, 都覺得自己唔稱職.....................所以有時又會諗生多個會唔會教壞多個細路呢?!  (當然諗生唔生多個仲有其他o野考慮tim啦

1 則留言:

  1. 我個女細餅餅3個月, 又係樣樣嘢都唔到3分鍾就走開, 都坐唔定, 希望佢大啲專注力會好啲啦!
    [版主回覆05/31/2012 14:27:06]3分鐘都好過餅餅啊..............佢唔夠1分鐘就走佬~_~

    回覆刪除