2014年4月4日 星期五

AQ Bio Sanitizer

話說今年2月份荷花BB展雖則我自己冇時間去, 但依靠各媽媽朋友, 我都掃o左過千BB用品 :p

..............嘻嘻, e家靠上網靠fb靠whatsapp都可以敗家呀!


當中, 我搭了媽媽朋友買了兩枝AQ Bio Sanitizer, 係天然殺菌淨化液..............


之前係d媽媽谷入面, 大家都有談論過呢個品牌, 話係一個成份天然, 既可以殺菌、又可以空氣淨化o既消毒劑, 好啱我o地呢d有小朋友o既屋企用.......


之後我就上official website再了解了解(按此)


原來AQ是以天然植物萃取提煉液,再加以納米技術入細菌病毒的入面,直接刺破細菌病毒的細胞壁,令其即時殺死病菌,達致有效消毒、降低環境含菌量及滋生能力而不引發抗藥性的理想效果。由於採用無化學成份殺菌法,所以零污染,不引發抗藥性,長期病患者、嬰兒或孕婦都可使用


上網睇, 原來除了殺菌淨化, AQ仲有好多功能..............




而身為媽媽o既我, 對小朋友用o既產品當然特別緊張, 見AQ都通過多個測檢同大學測試, 信心自己多o左............

呢排成日咋暖還寒, 真的好易傷風感冒 (早排芝士餅才中招), 而且春天天氣又潮濕, 間屋好易有霉味有霉菌, 所以我就托媽媽朋友買了兩枝試下



左邊白色呢枝係多功能配方, 右邊藍色果枝就係0-6歲幼兒專用配方


多功能配方可以用o唔同情況

只要直接噴於空氣、雙手、肌膚患處或任何日用品接觸面上就可以維持2-4小時防護殺菌

呢枝多功能配方我就當空氣清新劑貢用 


好似早排芝士餅唔舒服, 我幾驚豬仔包都交叉感染


所以我就叫工人姐姐得閒就係屋企向上噴下, 芝士餅一打完噴嚏又即時噴下, 佢間房又噴下消毒同淨化下d空氣, touch wood 豬仔包又真冇中招 ~



由於佢噴出來d味都幾舒服又除臭味, 所以e家屋企每逢聞都d異味, 我都會拎出來噴一噴

好似個鞋櫃擺o左貢多鞋, 就算放o左香包都仲有味




我e家就會每次開櫃都噴下, 去下味之餘仲可以殺菌, 仲叫姐姐拎來噴下鞋底除下鞋臭味~



而另外0-6歲幼兒專用配方由於配方溫和

我就用來直接噴係芝士餅手上取代酒精搓液, 同埋當玩具清潔劑用噴係兩位主子o既玩具, playmat上







由於豬仔包正值口腔期, 佢咩都要咬咬, 所以佢掂o既玩具, 爬o既地方都要保持清潔, 如果唔係, 好易禍從口入肚痾呢





之前我們一家好愛用酒精搓液消毒, 貪佢可以殺滅99%細菌......但係超過25%酒精含量即會傷害皮膚, 所以e家有天然do既代替品當然要試試

我見佢仲可以驅蚊殺蟲蟎 (因有天然薄荷味道是大部份昆蟲所懼怕,所以亦能發揮驅蚊趕蟲的作用, 但並不能殺死蟲蟎), 所以同小朋友郊遊, 帶一枝就可以同時消毒同驅蚊啦, 唔水下下要帶貢多枝o野出街 :p

嘻嘻, 我都知我貢噴法, 好快就會用完, 起初都怕要等下次BB展再擺booth先買到..........好彩我上網見到香港九龍新界都有好多銷售點, 另外一田百貨同健怡坊都有得買 (按此)


而且佢o地啱啱將軍澳南豐廣場 B5A 舖開o左專門店, 聽d將軍澳媽媽話坑口區住戶仲可以憑卡免費換試用裝一枝tim ~

不過, 我係佢o地website 都見到有優惠, 由即日起至4月30日, 只要讚好AQ fb專頁 (按此), 去坑口專門店就可以即場當$100 AQ Bio購物現金券用呢!

更多資料:
website: http://www.aqsanitizer.com/index.php/

facebook: https://www.facebook.com/AQbiosanitizer

沒有留言:

張貼留言