2014年4月29日 星期二

超簡單極容易自家製雪糕

睇開我個blog o既人都應該知道我家芝士餅唔好食

佢連零食o既選擇都唔太多.......糖唔食, 包同餅都係食好"齋" 果d

比較喜歡食香口o野, 但食多兩食都會自動叫停

唯獨雪糕..........可以不停食不停食 (特別愛食哈根大司)

所以去年見班媽媽買呢個「Yonanas 都樂健康甜品製造機」時, 當時我都心思思...........



因為話部雪糕機可以輕易將冰凍的水果,無需加奶加奶油,就可以變成美味健康的甜品

............不過, 我當時大肚ing又唔食得多雪糕, 而且又怕清洗煩又怕多部機阻住個廚房

所以最後都不了了之.............

但眼見芝士餅喜歡食雪糕o既程度愈來愈高, 相反食生果就仍然食果幾款 (蕉, 蘋果, 梨)

諗諗下夏天又就來, 即係芝士餅會食更多雪糕..........

始終自家製係最天然最健康, 而且如果只用水果整又會零脂肪 (即係我同屋企人都可以狂食)

所以都係555555入手玩下呢部「Yonanas 都樂健康甜品製造機」

e.............佢體積比我想像中細部



只是click開就拆到



又而得幾件parts



上網睇, 最易整就係用「香蕉」!  

只要將起o左梅花點o既香蕉放入冰格24小時, 之後用部Yonanas 就done !!!

用「香蕉」個好處係佢質感似滑滑的乳酪 (另外可用牛油果), 而且用「香蕉」都好有益: 

  • 不含有鈉、脂肪或膽固醇
  • 高纖維,其纖維是可溶性,可以幫助降低膽固醇的水果種類
  • 含有三種天然糖份的天然能量:蔗糖,果糖和葡萄糖的
  • 沒有其他水果含有更多易消化的碳水化合物
  • 含有很高的鉀,礦物質,有助於製造肌肉和蛋白質合成
  • “健腦食物”,其鉀的含量高是大腦運作所需要重要元素
  • “好心情食物,含維生素B6和色氨酸有助於提升愉悅的心情

不過我今次就再加多少少其他生果, 就係芝士餅喜歡的蘋果同啤梨

我呢到係一份量: 一隻半蕉, 半份蘋果同半份啤梨



成個過程都好易, 只係先將冰凍香蕉放入滑槽內,然後用柱塞將香蕉推入雪糕機

重複放入冰凍蘋果同啤梨就得啦



真的易到芝士餅都可以幫手, 你o地睇佢幾開心!




有得玩又有得食番自己o既成品, 芝士餅好hyper啊!




味道方面都真的好似好似雪糕, 但好fresh好清甜, 仲食到生果肉


只是一整完就要即食, 因都幾快溶 ~

之後從雪糕機取出導槽配件, 除去所有剩餘的雪糕就可以清洗啦!

由於冇奶油, 全部是生果, 真的連洗潔精都唔水用, 用水沖完就得, easy!!!

下次我打算試下整雪葩 (用水份較重的生果) 同埋加 Oreo (芝士餅都食呢款餅), 餅就唔水雪o既

嘻嘻............當了媽媽, 事事都為兒女著想

換轉以前, 我又點會貢有心機整自家製食物呀, 去7仔買杯雪糕食咪乾手淨腳 :p

e家當然希望自己小朋友食得健康啦

所以就要努力喔!

希望我來緊再同大家分享我的自家製雪糕成果 ^_^

更多資料: 


沒有留言:

張貼留言