2014年4月24日 星期四

兩母女離家出走台北遊 (Day 1 - 十份、九份)

2014.4.13 (星期日)


呵呵呵,我們兩母女離家出走遊台北!

今次我當真拋夫棄子。。。哈!

當我post上上fb, 有朋友以為我當真兩母女自己去。。。

Well.......我呢d港女媽媽邊得貢堅呀:p

事緣我家姐姐有Asia miles換到5套台北機票

於是我同芝士餅就同娘家一齊go go go (老公又請不了假)

由於我們0910機,呢日芝士餅要0545起床

之前brief過佢搭飛機要好早起身,唔可以發脾4

估唔到前晚0800瞓嘅餅,第二朝0545起身真的自動波!!


如果返學天天都係咁你話幾好呢〜

之後。。。已經多咀的她就似開籠雀bla bla bla non-stop唔停咀講嘢

睇來佢都幾hyper!

個多小時的機程好快就完。。。

去到機場換完$買完電話卡(上網好緊要喔,而且5日任上都係300台幣,都扺呀!)

由於之前有朋友介紹book車 (我們包車8小時為台幣3700)

所以一落機我們就直接去十份!

去了十份瀑布



想睇瀑布,入場大小也要入場費(聽說以前不用)

未見過瀑布的餅很開心


到此一遊之後, 我們又去了放天燈


才幾十塊錢的天燈俾我同芝士餅寫/畫足4面






放上去時芝士餅又係好hyper (返酒店之後佢不斷play番條片睇)


玩完十份我們去埋九份 (因為兩老未去過呢)

不過去到九份又落雨

去九份至愛食菇菇


我們快行一圈就去了間cafe坐下 (因呢間個樣比較舒服同有飯俾芝士餅食 -___-)




搞搞下都成6點幾, 係時候回程返台北lu

好彩包了車, 可以舒舒服服唔水周圍再搵車轉車

由於我C9上身, 貪平book 了架 "所謂" 7人車

早知用5000台幣book架真正的7人車, 貢大家對腳就可以再舒服d ~

今次我們4大1小book了台北轉運站附近的 i Taipei Service Apartment

貪佢around 港紙一千鬆d就有兩大房兩大廳一廚廁容納我們






而且樓下就係商場, 地下街, 對面就係台北車站, 所以都好方便啊~

芝士餅一向喜歡住酒店, 玩o左成日, 佢沖完涼飲完奶睇完故事書就9秒9訓o左

原先打算等佢訓o左我同家姐姐就去行夜市

...................

.......

..

可惜訓o左一陣就突然咳到嘔!!!!!!!!!!!!!!!

佢同我成身都係 @@   (好在老媽係樹幫我清洗衣物咋)

之後佢要攬住我訓

再之後...........我都攰到冇力出去食飯

只是食樓下鋪頭d關東煮同mos burger 就算



any肥, 咳o左d痰出來都係好事來既

<是日行程完畢>


沒有留言:

張貼留言