2014年4月14日 星期一

[she mom.com 產品試用] 強根健髮有機洗護系列

【這篇文章是與Avalon Organics合作 

嘻嘻,隔咗一排又收到she mom mama panel 試用招募

三樣產品中,媽媽我又放棄了BB產品而試下自家用產品 XDDD 

因為我見到以下產品好啱用。。。

話幫助漂亮媽媽健康護髪。。。

強根健髮有機洗護系列 (Biotin B-complex Thickening) 可刺激頭皮,促進頭髮生長,並提供健康髮絲
需的營養,鞏固髮根強健髮絲,改善掉髮問題。



收到產品後發覚size都幾大枝喎

有成14oz,都叫耐用呀


好,先試洗頭水!


唔知係唔係因為有超過70%有機成份

所以d洗頭水倒出來比較稀同無色

按資料顯示,強根健髮有機洗護系列乃全天然植物配方

無添加有害及具刺激性化學成分,如防腐劑、 起泡劑、 塑化劑及人造色素等

所以懷孕及餵哺母乳的媽媽均可放心使用

呢點的確good!

雖則d洗頭水無色,但都好易起泡

也有淡淡的草本香味 (我覚得有少少橙香味),感覺舒服

而它的護髪素味道也差不多

但我自己覚得護髪素難推開d

我已用了比平日較多的護髪素,但都比平時難推


除了天然,強根健髮有機洗護系列都幾環保

它們的樽都是100% recycle material 製造

唧出來都容易,like!

用了1星期,so far so good

當然未能夠好顯著見到d頭髮有幾強靭

不過感覺暫也良好!

再次多謝she mom的安排^^

【服務由Avalon Organics提供】

沒有留言:

張貼留言