2014年4月2日 星期三

獎勵計劃

做得好有印仔 / 貼紙呢家o野

上pg, 返N返K同我自己平時都有整

好多時上pg乖的話, 老師臨走會獎個印或者貼紙

而返N返K就會有一個特定target, 好似食水果、食蔬菜、刷牙、做家務就有

因為就係見獎印印/貼紙呢家o野係芝士餅身上都work work 地

所以我之前都有扮學校, 繼續仿效呢d儲印印, 好似想繼續迫佢食水果、唔好發脾四、自己食飯

成日都同芝士餅講儲夠50個印就買單車俾佢.............

...........之不過, 身為一個冇乜恆心o既媽媽, 以上d獎勵計劃好多時都胎屎腹中 ><

成日做兩三個月又停o左, 又或者唔記得俾印, 之後又不了了之.........

.........跟住又seafood痕又整過第二款獎勵紙 XDDDD

上星期, 見有位媽媽會媽媽好有心機整o左本「好孩子獎勵計劃」小冊子俾佢囡囡


佢仲好好貢send email share 俾我們班媽媽

Based on 佢個template, 我自己就再modify想芝士餅做到 / 改善o既事情 (umm, 我覺得呢點始終要睇番自己小朋友而度身訂做好d) 


之後就每日都做checkpoint, 例如果日有【自己食飯】就可以蓋印一個

以一星期來個小計, 如果一星期內, 同一個事項有5個印或以上, 就可以有【星星】在達標一欄

即是一星期過後, 最多可以有8粒星星一個月星期後,就可以有32粒星星


之於獎勵方法其實都係因人而異 (depends 每個家庭啦)

不過, 之前芝士餅學校聽家長talk, 我們唔一定要送實質o既禮物

小則如去公園玩 or 食杯雪糕都可以

當然如果小朋友乖儲得到好多星星, 收到份大d d o既禮物 or 去一樹佢超想去o既地方都唔太過份吧!

之但係, 我家芝士餅so far 好少R禮物 (希望繼續唔好)

就算佢之前好似好想要部單車, 我成日同佢講去吉仔島「探」佢就得, 唔水買回家嫁 (因屋仁冇位擺啦)..........所以好多時佢去吉仔島試坐一陣都好開心 ~~~~

芝士餅好多時好似只享受有得蓋印仔果個moment, 返而好少同我講儲夠要去乜乜物物 

有時我諗, 會唔會因此佢個 motivation 就唔夠強去做好d (但另一方面, 我又唔想佢變得太物質主義 or 太攻利), 所以呢點都要小心掌握........

早兩日同芝士餅開始實行呢個新「好孩子獎勵計劃」 (因我之前只是抄學校張紙叫佢自己食飯獎貼紙)

見到本書仔佢好開心, 當我brief完佢做到d乜有印印時, 佢第一時間俾o左半包mini oreo 俾我

芝士餅話:「呢包餅係女痳女痳去日本買俾我, 你e家拎返公司同人分享啦, 唔好自己一個食晒呀」

聽完真係笑鬼屎我 ^^

之後佢好自動mode貢擦佢對水鞋


我話貢都叫做有做家務, 可以有印, 佢好開心又再出力擦 (貢佢其實平時都有分筷子同掉細佬包d片片既)

佢最弱就係收玩具收書...............唔知點解係學校肯做, 回家就零收拾 @@

於是我好衰貢同芝士餅講:「呀, 如果你樣樣都有做好而"自己收拾"冇印, 媽媽真的要考慮扣唔扣你其他印仔」 (講完我都覺自己好衰好無賴!!!!)

但芝士餅隔o左陣居然..................



...............真的好amazing !!!!

今朝佢起身冇發癲, 一叫就起, 於是我讚賞佢, 話如果今晚都早訓又有印................

................

....

.

希望.................由衷希望今次個「好孩子獎勵計劃」我同芝士餅都可以持之以恆做好佢啦!!!!

Pray for us!!!!!

P.S. 原先個媽媽就整o左個一年version, 不過我就改了3個月version先, 因為我覺得可能3個月之後想佢做好 / 學好o既o野可能唔同............而且用一個季度來review一下有咩可以再改進都唔錯 (hehehe, 希望我可以keep到啦!!!!)

4 則留言:

  1. 可唔可以 FORWARD 個好孩子計劃書仔俾我參考下呀?? 我都同緊個女吸印仔, 但又係用張 A4 紙整求求其咁...

    回覆刪除
  2. 好amazing ar, 我都想要份copy呢, 可以send去我email嗎? gourmet.yan@gmail.com

    回覆刪除