2014年4月7日 星期一

全新Tempo傷風舒敏紙手巾

一向係Tempo忠實粉絲o既我又同大家介紹一下Tempo新出o既新產品

登 ~ 登 ~

「Tempo傷風舒敏」紙手巾


我一直都 buy Tempo

除了因為品質有保證之外

佢o地仲會有心思同了解用家需要



相信大家用紙手巾其中一樣用得最多就係傷風時抹鼻水 

如果鼻敏感 (即係我), 一轉天氣朝早就要包「雲吞」

所以新推出的「Tempo傷風舒敏」紙手巾具有「傷風舒敏配方」


加入舒敏精油幫助呼吸暢順

而且仲含有呵護乳霜, 有助舒緩紅鼻哥

加上包裝係浪漫o既紫色

真係包「雲吞」抹鼻水時感覺都暢快d

嘻嘻, 正如我平時屎都要買印花版Tempo紙手巾一樣

拎出來用都會開心愉快d!!!

當然如果真的時傷風期間, 大家最好飲含維他命C豐富的熱飲如熱O水

又或者食奇異果啦

收到PR姐姐送來的試用包

我家芝士餅第一時間拎來硏究硏究





因為佢好鬼鍾意「玩」紙巾 @@

估唔到細佬包都硏究




有心思的PR姐姐, 除了送了全新「Tempo傷風舒敏」紙手巾之外

仲送來奇異果同暖水壺





好讓我們加添維他命C和時刻沖下d熱飲 
(yes, 女人都係飲熱飲好d) 

我當然5555拎紙手巾試用



如果傷風時用, 大力索又真的幾通鼻喎

但佢陣味又冇薄荷貢刺鼻

不過, 用慣o左細包裝的我

一時三刻真的唔太慣用番大size

下次改包裝, 有關方面可以考慮轉番細size :p

全新Tempo傷風舒敏紙手巾已經空降各大超市, 便利店同藥房啦


呀~~~

大家想知更多就記住上Tempo專頁 (www.facebook.com/tempo.hk)

來緊一scan個QR code就有機會玩「舒緩紅鼻哥, Tempo免費攞」呀!!

再次多謝Tempo同PR姐姐的安排~



以往Tempo系列:
「香薰果紙手巾」 (按此)
Tempo 卷紙 (按此)

1 則留言:

  1. gigi你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除