2007年1月19日 星期五

派手信

琴日同事小桃子幫我派d泰國手信俾公司嘅同事們見佢o地食得鬼咁開心, 我都好高興嫁

小小意思嘅泰國零食
  

極受歡迎嘅冬蔭公Lays薯片  .....香港好似冇得買

 


12 則留言:

  1. 冬蔭公Lays薯片好thai feel wor!

    回覆刪除
  2. never see this favor, looks very interesting!

    回覆刪除
  3. Ivany: 係呀, 食完就想飛番去bkk呀   Alween: Yes, my colleague told me that only Thai has this favor jar.  Besides, really have a bit "Dong Yum Kung" sour & spicy taste nie

    回覆刪除
  4. Vanlily : 惠康惠康 ....................welcome  welcome, 今日我又拎多包番公司 ar

    回覆刪除
  5. 唔知係唔係 得太多...爆粒粒 & 失聲呀

    回覆刪除
  6. Oh honey, take care ar  快d飲清熱浩la

    回覆刪除
  7. 今日已經放底咗啲 俾醫生,所以已經好番好多啦!...又要 waste 哂我啲錢

    回覆刪除
  8. Honey: 你睇醫生可以 claim 番 har far   都叫你唔好成日著deep V 嫁啦.........

    回覆刪除
  9. 我幾時成日著 deep V呀?就算有,我都有著樽領打底o架

    回覆刪除
  10. 我係可以100%claim,上限好似係$280

    回覆刪除
  11. Honey : $280 夠我們 啦.....你知我e家有幾

    回覆刪除