2007年1月16日 星期二

番來lu......等我講o下【三姑曼谷怒食怒買遊記】啦

第一日行程:

响酒店check-in 完就行去附近嘅Central Childlom, Geyson, Zen, CentralWorld & Big C……其中响Geyson就去o左亞So介紹嘅Geyhoundtea, 嗰度d 雞中翼一分為二來炸, 熱騰騰都幾好味

….其中姐姐飲嘅 ice-tea 都幾得, d冰唔係白開水而係茶來嫁, 所以就算d冰溶o, 杯茶都唔會淡
好攪笑就係我o地未入去响門口睇o d 嘢食要幾多錢嘅時候, 個哥哥仔已經行過來問我 "Chicken Wing ?"

 <---e, X'mas d 嘢仲有wor~

 

夜晚都係去酒店附近嘅Ces’t Bon 8道菜法式晚餐, 佢同旅行書講HK$220一位嘅價錢差不多貴成倍 (: 本書個version069月嫁
), e
家計埋加一同埋7% 稅要成 HK$380
! well……
其實我知香港都有呢間嘢, 但係自己又未去過, 兼且嗰心又諗住泰國呢間會正宗d gar ma, 點知
…..
唔係話佢唔好食, 不過用番呢個價錢响泰國食就一般d (hehe, 如果係HK$180, 我就會大讚very good
)……
唔知係唔係貴o左咁多嘅關係 (定係去親BKK 嘅港人已經去過晒)
嗰晚全場得4枱咋, 所以經常性都有2 waiters serve o地呢

第二日行程:

由於呢日book o11:30am去文華嘅Lord Jimslunch buffet, 所以我o地就唔食早餐, 留番個肚(C9

)
,
不過未去之前我o地就去o Big C 到買 mobile phone sim card, 因為我o地要打d local calls confirm同埋 cancel Spa, 點知响酒店打會幾貴, d旅行書講話可以去7仔買呢啲sim card, 既可打local call (1-3)又可打overseas (7), 好抵呀
! 
嗰個sales 姐姐好nice, o地只係買o100銖嘢, 但佢都好熱心咁幫我set , number, dextra workload 離嫁ma…

ummm……lunch buffet好味

, 個境又正 (之前响香港book枱已經request sea-view lu
),
仲有鵝肝任食
tim!  實在太味美, 由原先食2塊到最後
o
5….
d desserts
都好好食
, 至欣賞就係佢個香芒燸米飯, 芒果好甜呀

食飽飽就去
Siam果頭行….好似Siam Paragon, Siam Centre, Siam Discovery Centre, MBK 同埋 Siam Square……well, 响果到都冇點買嘢, 淨係買od under-wears jar….由於行到腳仔軟, 所以我o地就再次食嘢歇o下腳, 計有Lee Café 嘅蘿蔔糕(但係我鍾意佢個Coconut drinks 多啲
)
同埋Mont嘅多士 (well, 書仔話到好好味, 之不過我就覺得好甜law)

夜晚就去亞So 介紹嘅Bangkok Shark Fins 到食魚翅同埋粉絲蟹煲……ok, 但係我覺得上次去食果間 (唔記得o羊名, 淨係記得書仔話黎天王都去食)好味d, 因為亞So 推介嘅粉絲蟹煲d粉絲唔夠乾身……跟住就去Suan Lum Night Bazaar行夜市, 仲玩o左摩天輪tim

  

第三日行程:

呢日我o地去Chatujak, 晨早先去酒店對面間Burger King

食早餐, 呢到嘅價錢就平過hk, 我臨上機前响hk機場嘅Burger King o左個$39
磨菇漢堡飽
….
呢到約hk$20就食到似麥記嘅早餐, 個飽飽有d似牛角飽嘅texture tim

 

之後就坐的士去chatujak……嘩嘩嘩, 嗰到真係好大呀……o地見路就係咁行行行……umm, 收穫都ok

, 不過呢到唔似祖國嗰d咁可以殺一半價或以上 (至10-20巴仙咋) 跟住我o地就專登仕去曼聯專門店買手信俾亞仔
…..well,
原來間嘢唔係好大嫁咋
……
之後我o地就番酒店放低d戰利品, 跟住就去Divanaspa……嘩嘩嘩, 雖然佢比一般d spa oo
(
o地做o左個2.5小時嘅spa, 價值2,950….不過我o地响網d/l o左沖哥d coupon, 禮拜日有10% discount , 平日仲有15% off tim), 但係真係巧c
cool
,
好正啊
~

 

夜晚就去o左書仔介紹附近嘅 "姐鵝餐廳"到食, d食物ok wor…..不過至爆笑就係我o地去到嗰度,

o地差不多收檔 (: o地去到大約9:30am, 書仔就話間嘢假日收11pm, 點知個伙記話廚房收10pm, 樓面就10:30pm, 再次俾書仔fake o

surprise
), 得番一圍枱, 入到去個waiter 仲望吓隻錶, 起初我

o地都唔知o羊事, 後來有成6waiters nice 咁圍住 o地點菜, 攪到我o地好緊張

, 後來佢

o地就同我o地解譯番….之後上o左菜都有成2waiters 伴住我o, 仲要係包廳tim…..如果可以响呢道食得無咁rush (o地食o50分鐘到咋), 相信會更加好呀

!

 

 

第四日行程:

hehehe, 我已經打中文打到好辛苦lu, 所以只summarize兩句就算lu…..最後一日, o地就係將所有錢去返之前d鋪頭洗晒佢……….

 

14 則留言:

  1. 你幾時先續完呀?

    回覆刪除
  2. Honey ar, 你知我打中文嘅速度啦....... 一切仍在努力中!

    回覆刪除
  3. keep waiting.....  

    回覆刪除
  4. 係呢 ..住邊間呀, 前年..我一年內去左4次bkk ~~~ oh~ 下次要sim card, 問我嘛 !我都有張係借比網友既 !

    回覆刪除
  5. 嘩, 好多字呀, 真係你自己打? 辛苦你喇 ...

    回覆刪除
  6. 好詳盡...唔錯...唔錯

    回覆刪除
  7. GG : 我住holiday inn 呀, 交通同shopping真是好方便   唔該晒先喎, 不過唔知幾時再去bbk呢   我 好想衝出亞洲ar.....可惜唔夠vitamin ...... Ivany :  係呀.....個遊記簡直係我嘔心瀝血嘅傑作 Honey : 咁有o羊表示先

    回覆刪除
  8. GG:哇蟹 ... 你篇遊記都 ... 好詳細下喎   我 12 Jan 去 Suan Lum Night Bazaar 架,無緣撞見你添 ~ 我同笨 B 爸爸都好鍾意泰國,好想每年都去一次 ~ 要努力儲 $ 先 ...

    回覆刪除
  9. 係呀係呀 ... 今次我o既 bkk 行程其中一個結論,都係「書仔不可盡信」呀

    回覆刪除




  10. yes...唔好信書..自己上網睇同八下網友既遊記仲好 ! 係central department果條街都好多野食 (即mayfair 同 natural ville果度 )我次次都住果頭, 出入都方便 ! (soi lang suan)



    回覆刪除
  11. 笨B媽媽 : 多謝笨B媽媽首次光臨寒"blog" 呀  我篇遊記點同你比呀, 你嗰d遊記ssssssssssssss 嘅informative又有 娛樂性, 仲有真人show tim......  我都好想 再去bkk 做 spa 呀~~~~~ GG :下次再去一定會多d請教你同埋各方網友gar lu  

    回覆刪除
  12. 你想我點表示先?

    回覆刪除
  13. Honey : 當然both 心靈同物質上啦  肉體就.............

    回覆刪除