2007年1月30日 星期二

心散

敝敝敝.....sem B 都開始o左2個禮拜啦, 發覺自己仍然好心散呀........都e家都未 d notes, 日日都唔知响地獄做o羊呢 咁hea都唔用功no明知last 呢個sem 對自己生死存亡咁緊要仲成日發夢, 咁lazy ........死啦死啦, 一定要 吓自己先得lu

3 則留言:

  1. 幸福小女人- Diana2007年2月1日 晚上7:23

    hello 呀,, 我係笨B媽媽個到見到你.所以走黎睇下.. 我見到你介紹自己個一段文字 
    "一個貪吃, 貪睡, 貪錢, 懶惰, 浮誇, 愛名牌, 愛不勞而獲嘅中國籍女子" exactly 係我既性格..haaaaaaaaaaaaa Nice to meet U!

    回覆刪除
  2. 一定係聖誕d holiday mood 未走, 新年個d又黎緊 ...

    回覆刪除

  3. 幸福小女人 - Diana : 多謝光臨!  你好 .....我睇見你個名就覺得你巧幸福喎
     
    ivany : 唔係far d mood 仲未散 .......仲有情人節, 新年, 人日, 我牛一都 coming soon 喎

    回覆刪除