2007年1月29日 星期一

又洗錢!!!

唔知係唔係之前d grey 心情仲未散晒 (我梗賴係啦

), 計禮拜四之後, e個周末仍然做敗家女……

先係禮拜五去
o
Pacino Wan
到掃o3條褲2條裙, hehe, 由於有discount on discount同用coupons, 所以買5様嘢都仲可以平過2千蚊……

禮拜六就好
d, 因為去o左舊同事屋企house warming
吹水
,
大家只係較od d
做禮
, 跟住就同亞仔 行吓街, 當拍拖拖
(…
呢句係佢口頭禪
, 而我o地真係 law, 由於冇o羊戲好睇, o地就由太古行去筲箕灣, 所以唔洗洗錢
),
之後我o地去o左一間叫 榮華嘅蚊型鋪頭食炭式燒烤, 又平又好味(e.g. 大牛排 $20, normal size $15, 黄薑雞排$12, 一般串燒$4-6, 鴨胸$6…) , 而且佢d咖哩汁好正嫁….

琴日起身之後就去
saloon 攪吓我堆亂草……由於自己晏o左但又約o左仔媽飲茶, 所以要師傅幫手响2粒鐘攪掂color+ treatment 同埋 hair cut
……
哈哈
, 咁burn o 一隻
 (
不過做完color, 番到屋企亞媽問我染o左黑色呀
surprise.....e, 人地整
紫紅色嫁).....另外間saloon送
o左張45mins massage coupon 俾我呀, 好唔好試吓呢
又會唔會俾人sale到嫁

請完仔媽飲
後就同亞仔去
o
TSTskin care products, 呢期超級怒爆
暗瘡呀
…..
跟住就去mk整我部電話……e家間鋪頭借o左部
電話俾我, 呢部電話冇得
……sigh....

    呢個weekend就係咁burn錢......不過心情確實好番好多呀


5 則留言:

  1. 咁岩呀...我星期日都去左tst買skin care product,都使左我2千幾 (買左幾盒mask, 因一星期都會用到3片...超乾呀, 唔用唔得呀 ~) 睇怕4月先會再入貨喇瓜 ~~~仲要迫自己呢2個月內都唔好再買貴野 ~ 我要儲 $8月去旅行~

    回覆刪除
  2. 我今晚終於去咗 Giodarno Ladies 掃貨,終於買咗$1600落樓呀!好肉痛呀!

    回覆刪除
  3. 乜今期輪到你爆瘡... 食少啲珍珍啦!如果唔係買幾多錢 skin care products 都冇用呀!

    回覆刪除
  4. GG : 大家咁話....呢期唔好再買skin care products住........不過我驚我控制唔到自己呀  e..........你8月想去邊呀? Honey : 嘩 .....响GL on sale 嘅時候買o左$1600, 你都買得好勁喎

    回覆刪除
  5. 只不過買咗5件衫,2條頸巾,一條褲咋嘛!

    回覆刪除