2007年1月24日 星期三

買唔買好呢…….

話說Giordano Ladies 將於25/1開始有member sales, 琴日一收工就即刻過去睇吓有冇正嘢可以優先預留, 結果keep o 4條褲2件衫, 佢話會hold到禮拜六......

 
半價好似好抵.....但係之前講過唔好亂買嘢...
...
而且我又想去
polo jeans 買嘢 ($750 三件呀
)….
仲有我
designer
………e,


8 則留言:

  1. who is your  designer ?? 我呢....唉 ~阿哥結婚都使我一大筆...d卡數已返左d黎..都打左個大突 ! 呢幾個月都唔使再去入貨 ~

    回覆刪除
  2. Pacino Wan ar (未必好多人識).....有時公仔箱d姐仔都會著嫁, 佢d design 好"浮", 好啱我嫁 sigh, 大家咁話, 啱啱去完bkk, 之前又洗o左筆响mTm ( http://hk.myblog.yahoo.com/iam-ggleung/article?mid=259 ), X'mas 同LV( http://hk.myblog.yahoo.com/iam-ggleung/article?mid=227 ), e家.....  

    回覆刪除
  3. 我今晚都預留咗幾件衫,同埋叫 sales 姐姐幫我搵對 boots 呀!又有好多錢要使 ,仲要有重要人物响2月生日添!

    回覆刪除
  4. 買喇...半價好難得嫁... Giordano Ladies d衫都ok啊 返工唔錯嫁...買喇~~ (我係魔鬼)

    回覆刪除
  5. Honey : 嘩 , u're sooooooooooooooooo rich bor  嗰度d boots 折o左都唔平, 你仲要買momo 同 LV 呢......  不過你唔好洗埋我份禮物錢喎 Vanlily : e........ .....但係我會負資產嫁禍

    回覆刪除
  6. 半價咗大約$1200左右啦(對boots),momo仲有$400coupon嘛! 你個生日响月底,好危險呀! 我今個月仲要做人情添呀! 

    回覆刪除
  7. pacino 我識..因為我都係浮誇一族 (雖則我無買過 ~~~~)

    回覆刪除
  8. 後記: 响咁grey 嘅心情底下, 我琴晚放學之後就去o左 Giordano Ladies 買番之前 hold o左 嗰d 嘢.....不過九冇要晒, 淨係要2 條褲1 件衫 Honey : har........冇禮物 GG : Yeah 俾個五我ar

    回覆刪除