2007年1月17日 星期三

一丁點嘅開心

今日收到通知我响地獄由18層地獄upgrade o左1層咁大把......well, 都有丁點兒開心啦始終都叫升o左ar ma

之但係, 其實一日响地獄到, 一日都係咁grey嫁啦


4 則留言:

  1. 恭喜...恭喜   記得請我食飯呀 

    回覆刪除
  2. 多謝晒......不過你唔記我要減肥o羊?!  尢其去完bkk怒食之後.....超 ar 不如e家就送個幸福  同埋情心的  過你啦...... p.s.  死婆: 等你(嘅回應)等到我 , 仲叫我請食飯嫁......

    回覆刪除
  3. 但係你知唔知我為回  應你嘅 blog blog,攪到尋晚成點幾先  ,今日公司仲要係勁多嘢做 一個人做三個人嘅嘢 你減肥唔梗要,你請我食,你可以   食o架!  

    回覆刪除
  4. Oh Honey, 好感動呀, 快d來個    sin ...... 唉......你都係天生一副勞碌命嫁lar.....no way 唯恐多d來我個blog relax 吓啦

    回覆刪除