2007年1月18日 星期四

Taste card


响亞媽多番催促之後, 終於走去幫佢攞o左呢張卡lu其實呢張卡嘅功能就好似Jusco嘅 J Card咁, 不過就唔洗年費(暫時lar) 同埋我o地始終都係去百佳買o野多d ma.....而且响佢d姊妹鋪買嘢都可以入分, 所以大家都不妨申請吓

浮跨嘅我當然鍾意Great 或者Gourmet張卡多d啦......但係唔就腳law (加上再唔去申請, 亞媽就一路落去), 所以琴晚經開又一城就快d手去申請o左佢.....話晒張卡點都靚過百佳嗰張


2 則留言:

  1. 我响完全唔知道發生緊咩事嘅時候  ,我阿爸已經早你一部申請咗啦  ...但係我哋個張係百佳嚟o架!

    回覆刪除