2007年1月22日 星期一

兩班同學的聚會

响啱啱過去嘅星期六, 我好難得咁要跑2

 
(!對於一個隱敝OL來講真係少有
…..
因為一來唔多人約, 二來通常我約o左一group朋友後, 就算再有其他dating嘅話都會refuse, 因為年紀大, 機器壞ar ma, 當然dating亞仔除外
)

但係由於一個大學同學嘅b-day gathering 係我發起

, 而另外一個master同學仔gathering就係因為上次做o 飛機王
,
所以今次唔好意思再度
absent, 而且呢兩班同學都係我嘅
朋友
,
所以”tiger + crab” 都會出席啦!

b-day gathering係响主腳屋企嗰club house bbq, 雖然嗰bbq爐唔係我至愛嘅原始一人一叉炭爐(而係擺d食物响上面嗰燒隻

), 但係响人o地屋企嗰club house bbq又真係好鬼死方便
,
食完仲可以享用人o地屋企同club house嘅設施tim
,
絕對合適
c9嘅我

 <-- 大學同學: e...好多 pairssssss 喎 


食完蛋糕之後就雞咁腳去佐敦見同學仔, 由於low b grade 嘅痳雀最後唔夠腳

, 所以我o地就同其他唔打牌嘅同學仔
吹水
,
o地响富臨漁港book o2位全包宴, e…..d 食物水準同service都好過預期
……
都話自己年紀大機器壞嫁啦, 去到酒樓之後唔知點解
條氣門頂住頂住 (真係好辛苦嫁)
,
相信係2場嘅後遺症啦啦
……
如果唔係, 相信玩得仲開心呀!  o地仲玩jackport , 可惜唔中呀


 <---仿中學生合照

P.S. 琴日仲收到2個同學仔嘅sms問候tim, warm
!


5 則留言:

  1. oh~~~讀緊咩master呀 ??

    回覆刪除
  2. GG : 我e家讀緊MSc in Banking 呀......e 點解我好似自己同自己講嘢咁嘅................

    回覆刪除
  3. 我要認你哋兩個張相先分得開呀!

    回覆刪除
  4. Honey : 有冇攪錯 , 你應該合閉雙眼都認到我嫁bor

    回覆刪除
  5. 倆個都叫GG,點認呀?緊係認相o架啦!

    回覆刪除