2007年1月12日 星期五

三姑之旅...預備出發lu...go go go go

 ar, 琴晚已經熨好d衫, 因為今晚要見o下亞仔先ma, 之後有幾日見唔到佢lu  , e家上陣網就pack 埋 d 嘢.....相信一如以往, 出發前嗰晚唔會嫁lu.......

再次everything is alright la.....今次嗰行程係我攪嫁, 等我返來再update呢個"三姑之旅" 啦


5 則留言:

  1. 希望你吸取咗今次嘅經驗,下次會攪得更加好啦!   Going forward to it! 我返嚟後仲好懷念個 spa 呀!

    回覆刪除
  2. 下次姐姐攪啦 嗰Spa真係好正  我個body仲好滑滑呀

    回覆刪除
  3. 你已經某程度上浪費咗你嘅  ...竟然走去沖涼

    回覆刪除
  4. e.....  我點知喎   不過我都係好懷念個 spa....o那, 我d推介都ok啦, rite

    回覆刪除
  5. ok la...可以接受咁啦

    回覆刪除