2007年2月2日 星期五

試食報告

响地獄嘅生活實在太枯燥

無味了
所以......今日lunch time 又身痕洗錢

今次
o左間食物批發到買od零食
 ummm…..
計有百力滋
, 芒果乾, 珍珍 $5/3包咋
,
卡樂B蝦條, 新嘢 -- 卡樂B法式香腸味著片, Wise 茄味著片
good
…….
同埋好多OL圍住買嘅日本進口貨……..蕃薯蛋糕

試食報告

如下
:


1. 蕃薯蛋糕 $25

 

一盒6個入, 獨立包裝, 未開個包裝袋, 同事小桃子就話 "e好香喎!".......我發覺的確好香.............牛油味
 點解唔係蕃薯味query

食落......ok喎
......唔太甜, 不過得好少嘅蕃薯味, d牛油味就好香濃......攪到佢唔似
蕃薯蛋糕, 我d同事話yummy喎, 不過我就俾2.5粒
啦 (5粒為滿分), 因為佢味道與packing 不符

2. 卡樂

B
法式香腸味著片 $7.5


 
又係一款味道與packing 不符嘅食品......佢冇法式香腸味, 不過都好好味呀
好似珍珍牛仔片同卡樂B 嘅 cross - over 呀

 


3 則留言:

  1. 哈哈, 終於到你買零食喇 ~~

    回覆刪除
  2. 回應GG :  我o地係twins GGs ma

    回覆刪除
  3. $25得6個咁小個, 仲要名不符實!! 好, 我去日本個時, 拉你同d日本仔投訴下先得!

    回覆刪除