2007年2月18日 星期日

我的第一百篇Blog

第一百篇blog blog 呀

................ 多謝Parco, 多謝TVB, 多謝903, 多謝港台................

响呢樹真係要多謝 Emily , 如果唔係你响 Yahoo 開o左個blog, 要迫我都要開番個 ID 先可以回應你.......就係响咁嘅情況之下, 自己又寫埋一份.....

仲有要多謝大少奶, 笨B媽媽 & Vanlily....你o地令我覺得响blog到都可以建立友誼 (由你o地咁有heart去幫笨B媽媽嗰wedding party, 真是令我巧感動耶 )

最後......梗係要多謝我嗰

幾位"粉絲" 啦 : Honey, 好姊妹GG (又要多謝大少奶令我o地相認番), Ivany, 咪咪吉, 幸福小女人 - Diana, 小鐵, Patsy, Madame Pi, Pumpkin 南瓜妹同埋我有d只睇唔留言嘅朋友 & 亞仔(...... , 好心留吓言啦..........我呢到好低收睇率咋)

, 希望來年我仍會keep住TVB嘅精神, Donald Tsang 嘅口號寫好呢個blog!

 


12 則留言:

  1. 哈哈..我做第一個留言者 ~ 支持下我既好姊妹 ~~~~

    回覆刪除
  2. 你第100篇點可以無我祝賀呢? 恭喜晒!

    回覆刪除
  3. GG:恭喜恭喜 !要寫一百篇 blog,一o的都唔容易架!我畀十個叻你! 繼續努力!  

    回覆刪除
  4. 快d寫多d呀, 我日日有時間都追住睇嫁

    回覆刪除
  5. 嘩嘩嘩!!! (我岩岩落機...ar....唔係..係岩岩落車, 都要上來恭喜你啊~~) 100篇..唔覺唔覺就100篇....當你出年年初一睇番個時...到時應該會有300篇...400篇..嘩~~ 到時yblog唔知實唔實port到呢????.hahah 加油加油~~ 繼續寫繼續分享~~ 我一定會支持你啊

    回覆刪除
  6. ei....Gigi, u know 大少奶 ka...I am her fans ka.....oh... i really want to meet her.....

    回覆刪除
  7. Honey...恭喜你呀!  寫 blog 仲令你有一個得著呀...就係俾你練習打中文呀!

    回覆刪除
  8. 我睇緊你們嘅回應時巧感動耶~ GG :  多謝你第一位留言呀, 等我 吓我的好姊妹先 ! 大少奶 : O....... 多謝光臨寒舍啊, 你响我第一百篇blog樹留番條爆炸頭...... .......髮, 巧榮幸耶~ 笨B媽媽 :   你俾咁多個叻我..........e, 人家  ..........會全力以赴, 寫到最好啦! Ivany : 多謝你呀 你真的好有我心, 成日俾留言過我...... Vanlily : 多謝你呀 如果出年呢個時候我真的可以寫300篇的話, 你可唔可以整個蛋糕 同我慶祝呀! Emily : 大少奶咁出名 , 好多blog友都識佢嫁......Yo, 我都係嘅 "粉絲" 呀 Honey : 多謝你呀  係呀......我d中文打字的確比以前進步o左呀

    回覆刪除
  9. 幸福小女人- Diana2007年2月22日 凌晨1:00

    GG, 你放心啦, 我相信係YAHOO BLOG到建立既友誼係絕不遜色過真實既友誼, 所以我永遠都會支持你...大家會互相睇住大家長大架.... 你唔好停止寫BLOG添呀!! 我會日日黎check住你! 加油呀!!!

    回覆刪除
  10. 幸福小女人 - Diana : 多謝你呀   我已經【訂閱】o左你lu......咁咪有e-貓提醒我你有新update law

    回覆刪除
  11. 哈哈哈  你呢篇多謝詞好似D攞左 最受歡迎女主角獎 最受歡迎女歌手獎 咁呀!!  

    回覆刪除
  12. "第一百篇blog blog 呀
    ................ 多謝Parco, 多謝TVB, 多謝903, 多謝港台................" 最鐘意就係聽到呢D致謝說話呀~~~~~~~

    回覆刪除