2007年2月12日 星期一

Ready ?! ……go go go

星期五放o左工就趕去Jusco $10,

未入到門口
, 已經見到巧多少女响處搶購情人節用品, 我呢個扮細嘅老婦
(…..comparatively speaking)當然唔執輸啦

CWB Jusco $10店真是巧大巧多嘢買, 就是咁我就行
o
2粒鐘
而且仲想買好多件嘢....好彩忍到手只是買
o
16, 如估唔係……

 

由此之前响Log-on買嘅go go 力粒粒只可以整到20go go ….於是乎去o左間整餅鋪再入4包貨, 嗰度仲教我買d 脆脆米, 爆炸糖, go go 力醬, 棉花糖入d go go 力到tim, 好等我試吓
cooking
!

夜晚同亞仔食四方果(……唔係jelly, 係飯盒呀……)嗰盒椒鹽雞翼好味到

.....d雞翼巧大隻嘢 仲有我至
like 嘅魚香茄子炆米tim
(多得亞仔就我唔食佢鍾意嘅什會河jar
) yeah....
好味


沒有留言:

張貼留言